Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Su „šešėliu“ kovos ir televizijos reklamos pagalba 

2017 lapkričio 26 d. 10:04
Visoms strategijoje numatytoms priemonėms įgyvendinti šiemet skirta 200 tūkst. eurų, tiek pat pinigų skirta ir pernai.
Visoms strategijoje numatytoms priemonėms įgyvendinti šiemet skirta 200 tūkst. eurų, tiek pat pinigų skirta ir pernai.
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kovai su „šešėliu“ pasitelks televizijos eterį – paskelbtas trijų vaizdo klipų transliacijų per nacionalines televizijas viešasis pirkimas, jam planuojama išleisti iki 60,5 tūkst. eurų.

„Pirkimas buvo vykdomas ir pernai. Klipai bus transliuojami iki šių metų pabaigos, juose vaikai pasakoja apie tai, kur keliauja mokesčiai. Tai iš principo orientuota į jaunuosius mokesčių mokėtojus“, – BNS teigė VMI atstovė spaudai Rūta Asadauskaitė.

Mokesčių inspekcija pažymi, kad neįsipareigoja išleisti visos numatytos sumos. Iki lapkričio pabaigos truksiantį paslaugos pirkimo konkursą laimės mažiausią paslaugos kainą pasiūlęs tiekėjas, socialinė reklama bus transliuojama per kelias nacionalines televizijas.

30 sekundžių trukmės vaizdo klipų sukūrimui 2007 metais buvo skelbtas atviras viešas pirkimo konkursas. Pasak VMI, vaizdo klipą sukurti tuomet kainavo 15 tūkst. eurų.

VMI vykdo Mokesčių mokėtojų sąmoningumo ugdymo strategiją, kurios tikslas – ugdyti visuomenės sąmoningumą mokesčių klausimais bei „šešėlinės“ ekonomikos prevencijos tikslais.

Socialinė reklama bus apmokėta iš šiai programai skirtų lėšų.

Visoms strategijoje numatytoms priemonėms įgyvendinti šiemet skirta 200 tūkst. eurų, tiek pat pinigų skirta ir pernai.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaPrivatumo politika
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"