Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Metams stabdoma „RTR Planeta“ transliacija 

2018 vasario 14 d. 16:21
pexels.com

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) trečiadienį nusprendė įpareigoti transliuotojus Lietuvoje metus nerodyti rusiško kanalo „RTR Planeta“.

Komisija teigia, kad per pastaruosius metus nustatyti trys atvejai, kai per šią šią televiziją buvo kurstomas karas ir neapykanta.

Komisijos teigimu, per vieną „RTR Planeta“ rodytą laidą pernai kovą buvo grasinama sunaikinti Jungtines Valstijas, atstatyti Sovietų Sąjungą su visomis buvusiomis teritorijomis. Kitoje laidoje gegužę skambėjo grasinimai užimti Baltijos šalis, teigia komisija.

Abejoja tokiomis priemonėmis

Europos transliuotojų sąjungos (EBU) atstovė sako, kad kovojant su Rusijos propaganda daugiau naudos duotų ne rusiškų kanalų ribojimas, o alternatyvų kūrimas.

„Kai turime tiek daug atvirų kanalų, atvirų informacijos galimybių, ne laikas drausti informaciją, geriau atsakyti į tai kur kas platesniu, išsamesniu, aukštesnės kokybės turiniu. Sakyčiau, vietoje draudimų, reikėtų nacionaliniu lygiu kurti daugiau aukštos kokybės programų, kurios būtų nukreiptos į skirtingas visuomenės grupes“, – BNS teigė EBU atstovė Rytų Europai Radka Bečeva.

Visuomeninius transliuotojus vienijančiai EBU priklauso 73 nariai iš 56 valstybių.

Švedijoje registruoto kanalo „RTR Planeta“ retransliacijos Lietuvoje dėl karo ir neapykantos kurstymo jau buvo draudžiamos du kartus – 2015-aisiais ir 2016-aisiais. Abukart ribojimai taikyti trims mėnesiams dėl Rusijos parlamentaro Vladimiro Žirinovskio pasisakymų televizijos laidose.

Lietuvos transliuotojai 2015-aisiais buvo įpareigoti perkelti „RTR Planeta“ į mokamų programų paketą, tačiau po Europos Komisijos signalų, kad gali būti pažeista ES teisė, kommisija ribojimą atšaukė.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"