Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Lietuvai - kaltinimai dėl tranzito į Kaliningradą 

2013 vasario 14 d. 16:02
farwater.pro nuotrauka
farwater.pro nuotrauka

Rusijos transporto viceministras Sergejus Aristovas metė kaltinimus Lietuvai dėl esą neįgyvendinamų techninių sąlygų tranzitiniams greitiesiems keleiviams traukiniams į Kaliningrado sritį.

Agentūrai "RIA Novosti" Rusijos transporto viceministras pareiškė, jog Kaliningrado srities gyventojai priversti iš šio anklavo į Rusijos sostinę Maskvą skraidyti lėktuvais, nes Lietuva vilkina derybas dėl galimybių užtikrinti greitųjų keleivinių traukinių judėjimą per jos teritoriją tranzitu, be sustojimų.

"Rusija ne kartą kreipėsi į Europos Sąjungos struktūras dėl galimybių užtikrinti greitas keliones be sustojimų iš Rusijos pagrindinės dalies į Kaliningradą. Tačiau visuomet atsimušama į Lietuvos poziciją", - sakė S.Aristovas.

Jo žodžiais, Rusijos geležinkelių infrastruktūra leidžia traukiniams išvystyti 200 kilometrų per valandą greitį. Geležinkelio Maskva-Kaliningradas maršruto ilgis yra 1285 kilometrai, ir tik 219 kilometrų - Lietuvoje.

Anot S.Aristovo, greitasis traukinys sumažintų kelionės iš Rusijos sostinės į Kaliningrado sritį trukmę nuo 22 iki 12 valandų.

Tuo tarpu Lietuvos ambasadorius Rusijoje Renatas Norkus yra sakęs, jog Lietuva yra pasirengusi deryboms su Rusija dėl tranzitinių greitųjų keleivinių traukinių. Drauge Lietuvos ambasadorius akcentavo, jog geležinkelių infrastruktūrą tam reikėtų modernizuoti ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje bei Baltarusijoje.

BNS

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"