Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Komisija siūlo stabdyti rusiškos televizijos „TVCI“ transliacijas 

2017 balandžio 5 d. 17:25
pixabay.com nuotrauka

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) siūlo mėnesiui stabdyti Rusijos televizijos „TVCI“ retransliacijas dėl laidoje kurstytos neapykantos ir skleistos dezinformacijos.

„Priėmėme sprendimą taikyti transliacijos apribojimus. Mėnuo dėl to, kad jie buvo atvykę, atsiprašė – laikome, kad tai – lengvinanti aplinkybė, pažeidimas buvo pirmą kartą“, – BNS trečiadienį sakė komisijos pirmininkas Edmundas Vaitekūnas.

Šį komisijos sprendimą dar turi sankcionuoti Vilniaus apygardos administracinis teismas. Įprastai už panašius pažeidimus komisija rusiškų televizijų retransliacijas anksčiau stabdydavo trims mėnesiams.

Pažeidimai konstatuoti informacinėje laidoje „Įvykių centre su Ana Prochorova“. Šalia kitų apžvelgiamų įvykių pasaulyje, buvo transliuotas reportažas apie 1991-ųjų sausio 13-osios įvykius Lietuvoje.

„Laidoje buvo paskleista vienpusiška ir neobjektyvi, Lietuvos valstybę šmeižianti informacija, taip pat – nepriklausomybės gynėjų, jų šeimų ir kitų laisvės kovų dalyvių veiklą menkinanti informacija“, – konstatavo komisija.

Taip pat nurodoma, kad kovo 29-ąją į komisijos pasitarimą buvo atvykę televizijos kompanijos „TV TSENTR“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Antonas Balašovas ir tarptautinių distribucijų skyriaus vadovas Sergejus Pirijevas. Kompanijos vadovai, anot pranešimo, apgailestavo dėl susidariusios situacijos, patikino norintys bendradarbiauti ir laikytis Lietuvos įstatymų, tačiau taip pat pabrėžė žurnalistų teisę išsakyti bet kokią nuomonę ir nurodė negalintys garantuoti, kad tokio pobūdžio informacija ateityje nepasikartos.

LRTK taip pat nusprendė kreiptis į Krašto apsaugos ministerijos Strateginės komunikacijos ir viešųjų ryšių departamentą dėl RTR laidos „Dvikova. Vladimiro Solovjovo programa“, kurioje Dūmos deputatas Vladimiras Žirinovskis, anot LRTK, neigia buvusių SSRS valstybių teisę į savarankiškumą ir nepriklausomybę bei žada grasindamas jėga atsatyti buvusias Sovietų sąjungos sienas. Gavus išvadas bus sprendžiama dėl galimų sankcijų.

Pastarąjį kartą „ RTR Planeta“ dėl karo, nesantaikos ir tautinės neapykantos kurstymo buvo bausta pernai lapkritį – jos transliacijos Lietuvoje buvo ribojamos tris mėnesius, sankcija baigė galioti vasario 21-ąją. Tuomet pažeidimai taip pat buvo fiksuoti V.Solovjovo laidoje „Dvikova“, kurioje kalbėjo tas pats V.Žirinovskis.

Radijo ir televizijos komisija po Rusijos įvykdytos Krymo aneksijos iki šiol buvo apribojusi keturių rusiškų kanalų transliaciją, „TVCI“ būtų penktasis.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"