Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Komisija lauks rusiškos televizijos paaiškinimų dėl neapykantos kurstymo 

2017 vasario 22 d. 17:23
pixabay.com nuotrauka

Lietuvos radijo ir televizijos komisija lauks Rusijos televizijos programos TVC paaiškinimų dėl jos transliuotoje laidoje nustatyto neapykantos kurstymo bei valstybės šmeižto.

Trečiadienį komisija nusprendė kreiptis į Rusijoje registruotą programos transliuotoją „TV Centr“, prašydama iki kovo vidurio pasiaiškinti dėl padarytų pažeidimų.

Kaip BNS sakė komisijos vadovas Edmundas Vaitekūnas, sulaukusi paaiškinimų komisija spręs dėl konkrečių nuobaudų taikymo.

Komisija šią savaitę sulaukė Lietuvos kariuomenės strateginės komunikacijos departamento išvadų, kad sausio pabaigoje rodytoje laidoje „Įvykių centre su Anna Prochorova“ kurstyta neapykanta, skleista dezinformacija, šmeižta valstybė.

Kariuomenės ekspertų nuomone, laidoje nebuvo kurstomas karas, tačiau kurstyta neapykanta, o joje pateikta informacija priskirtina pilkosios propagandos tipui.

Išvadoje nurodoma, kad laidoje išsakytais naratyvais „savi šaudė į savus“, „Lietuvos valdžia 1991 metais buvo nacionalistai“ ir „1991 metais Lietuvos valdžia liepė žudyti rusakalbius piliečius“ buvo „kryptingai siekiama paveikti ir įtikinti mases, kad Lietuvos išėjimas iš Sovietų sąjungos buvo neteisėtas bei Sovietų sąjungos kariai tuo metu siekė tik gero“.

Taip pat teigiama, jog laida buvo žalinga Lietuvos piliečiams – rusakalbei ir rusiškai suprantančiai auditorijai, kadangi manipuliuota pateiktais duomenimis, formuota šališka nuomonė, iškraipyti istoriniai faktai siekiant paveikti skirtingo amžiaus auditorijos suvokimą, nuomonę ir elgseną, „naudingą Rusijai bei jos veiklos kryptims, siekiant savų geopolitinių interesų“.

Radijo ir televizijos komisija po Rusijos įvykdytos Krymo aneksijos iki šiol buvo apribojusi keturių rusiškų kanalų transliaciją, pastarąjį kartą sankcijos taikytos kanalui „RTR Planeta“. Šio kanalo trijų mėnesių retransliacijos ribojimai baigėsi antradienį. Europos Komisija praėjusią savaitę konstatavo, kad šis Lietuvos sprendimas neprieštaravo Europos Sąjungos teisei.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"