Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

EK: „RTR Planetos“ transliacijų stabdymas neprieštarauja ES teisei 

2017 vasario 17 d. 15:50
Užsienio spaudos nuotrauka

Lietuvos sprendimas dėl nesantaikos kurstymo sustabdyti rusiško televizijos kanalo „RRT Planeta“ transliacijas neprieštarauja Europos Sąjungos (ES) teisei, penktadienį paskelbė Europos Komisija.

Briuselio pareigūnai atkreipė dėmesį, kad per kanalo programas kelioms valstybėms, įskaitant Baltijos šalis, buvo grasinama okupacija ir karu, todėl Lietuvos sprendimas trims mėnesiams sustabdyti transliaciją proporcingas ir pagrįstas.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija kanalo retransliavimą pernai lapkritį sustabdė nustačiusi tris pažeidimus. Naujausias konstatuotas dėl laidoje išsakytų Rusijos parlamentaro Vladimiro Žirinovskio grasinimų Lietuvai, kitoms regiono šalims ir Jungtinėms Valstijoms.

„Baltijos šalyse, jei amerikiečių tankai priartės prie mūsų sienų, jie daugiau niekur nepasitrauks, atgal jie nepajudės. Sudegs su visu ekipažu“, – kalbėjo radikaliais nacionalistiniais pareiškimais pagarsėjęs politikas.

Radijo ir televizijos komisija šį ir kitus pareiškimus pareiškimą įvertino kaip karo, tautinės neapykantos kurstymą, niekinimą, skatinimą smurtauti ir fiziškai susidoroti su JAV ir Baltijos šalimis.

Rusijos užsienio reikalų ministerija televizijos retransliacijos sustabdymą tuomet pavadino „informacinės erdvės cenzūravimu“.

Radijo ir televizijos komisija po Rusijos įvykdytos Krymo aneksijos yra apribojusi keturių rusiškų kanalų transliaciją.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"