Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Du rusiški kanalai paskleidė neapykantą kurstančią žinią apie Lietuvos partizanus 

2019 sausio 30 d. 17:21
Lietuva kai kurioms rusiškoms televizijoms dėl karo ir neapykantos kurstymo yra taikiusi maksimalius vienerių metų retransliacijos šalyje apribojimus.
Lietuva kai kurioms rusiškoms televizijoms dėl karo ir neapykantos kurstymo yra taikiusi maksimalius vienerių metų retransliacijos šalyje apribojimus.
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Radijo ir televizijos komisija (LRTK) trečiadienį paskelbė nustačiusi pažeidimus dviejų rusiškų kanalų transliacijose apie partizanus, bet teigia kol kas neturinti galimybių riboti jų transliacijas Lietuvoje.

Anot komisijos, Latvijos jurisdikcijai priklausančio transliuotojo televizijos programos „Pirmais Baltijas Kanals Lietuva“ transliuotos laidos „Laikas“ reportaže apie sausio 13 dieną Seime vykusį Laisvės gynėjų dienos minėjimą „buvo paskleista melaginga, šmeižianti ir neapykantą kurstanti informacija apie Lietuvos ir Latvijos partizanus“.

LRTK nusprendė, kad minėto reportažo turinys pažeidžia įstatymo nuostatą, draudžiančią kurstyti neapykantą, platinti dezinformaciją ir informaciją, šmeižiančią, įžeidžiančią žmogų, žeminančią jo garbę ir orumą.

Tai pirmasis nustatytas tokio pobūdžio televizijos programoje „Pirmais Baltijas Kanals Lietuva“ padarytas pažeidimas per vienerius metus. Riboti Europos Sąjungoje registruoto kanalo transliacijas Lietuvoje komisija gali tik nustačiusi tris pažeidimus.

Tuo metu antras pažeidimas per metus nustatytas Jungtinės Karalystės jurisdikcijai priklausančio transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd“ televizijos programoje „NTV Mir Lithuania“.

Sausio 20 dieną transliuotos laidos „Savaitės apžvalga“ reportaže buvo teigiama, kad partizanai žudė taikius gyventojus bei dalyvavo Holokauste ir kad Lietuvoje ir Latvijoje klastojami istoriniai faktai, teigiama Radijo ir televizijos komisijos pranešime.

Lietuva kai kurioms rusiškoms televizijoms dėl karo ir neapykantos kurstymo yra taikiusi maksimalius vienerių metų retransliacijos šalyje apribojimus.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika