Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

Britanijoje dėl korupcijos bus teisiami „Mirror“ žurnalistas ir „Sun“ redaktorius 

2013 rugpjūčio 20 d. 18:26
fellowshipofminds.wordpress.com nuotrauka

Buvęs bulvarinio dienraščio „Daily Mirror“ žurnalistui ir Rupertui Murdochui priklausančio laikraščio „Sun“ redakcijos vadovui veteranui bus pateikti kaltinimai dėl nelegalių išmokų valstybės pareigūnams, antradienį pranešė britų prokurorai.

Karūnos kaltintojų tarnybos teigimu, Greigui Boxui Turnbullui bus iškelti du kaltinimai dėl sąmokslo atlikti neteisėtus veiksmus valstybinėje įstaigoje – tai bus pirmieji tokie kaltinimai žurnalistui iš leidybos grupės „Trinity Mirror“.

Jis yra kaltinamas septynerius metus papirkinėjęs kalėjimo pareigūnus, iš kurių gautą informaciją panaudodavo savo straipsniuose.

Grahamui Dudmanui, kuris daugiau nei 20 metų dirba R.Murdocho valdomos korporacijos „News Corp“ laikraščio „Sun“ vyriausiuoju redaktoriumi, turi būti pateikti trys kaltinimai dėl sąmokslo, o buvęs „Sun“ žurnalistas Johnas Troupas prieš teismą stos dėl vieno kaltinimo.

G.Dudmanas yra kaltinimas davęs leidimą mokėti valstybės pareigūnams mainais už informaciją apie policijos atliekamus tyrimus, ligų istorijas ir vieną incidentą, susijusį kariuomenės kariniais veiksmais.

Didžiosios Britanijos policija suėmė ir pateikė kaltinimus būriui R.Murdochui priklausančio laikraščio „Sun“ žurnalistų. Geriausiai Britanijoje parduodamo laikraščio darbuotojai įtariami mokėję valstybės ir vyriausybės pareigūnams už informaciją, kurią jie panaudodavo savo išskirtiniuose straipsniuose.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"