Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

„RTR Planeta“ vėl gresia apribojimai 

2016 spalio 30 d. 07:45
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Dėl karo, nesantaikos ir tautinės neapykantos kurstymo Rusijos kanalui „RTR Planeta“ gresia transliacijos Lietuvoje apribojimai.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) trečiadienį pradėjo tyrimą dėl Visuomenės informavimo įstatymo pažeidimo „RTR Planeta“ spalio 16 dieną transliuotoje laidoje „Dvikova. Vladimiro Solovjovo programa“. Kaip BNS sakė LRTK pirmininkas Edmundas Vaitekūnas, LRTK šiuos pažeidimus patvirtino Krašto apsaugos ministerijos (KAM) Strateginės komunikacijos ir viešųjų ryšių departamentas.

„Jie pateikė nuomonę, kad tai yra galimi nesantaikos kurstymai laidoje. Mes priėmėme tokį sutarimą, tai dar ne sprendimas: įpareigojame administraciją informuoti Europos Komisiją, reguliuotojus Londone OFCOM, taip pat programos vadovybę apie nustatytus pažeidimus. Tą klausimą mes svarstysime lapkričio 16 dieną – į posėdį kviečiame ir „RTR planeta“ vadovus, tuomet priimsime sprendimą“, – BNS sakė E.Vaitekūnas.

„RTR Planeta“ jau pernai buvo taikytos sankcijos dėl karo ir neapykantos kurstymo – Lietuvos transliuotojai įpareigoti perkelti šį kanalą į mokamų programų paketą. Analogiškas sprendimas šiemet gegužę priimtas dėl „NTV Mir Lithuania“, tačiau po Europos Komisijos (EK) signalų, jog procedūrose gali būti pažeista ES teisė, komisija sprendimą atšaukė.

E.Vaitekūnas pažymėjo, kad šįkart EK pastabų neturėtų būti, nes tai – jau trečias pažeidimas per metus, visos reikiamos procedūros dėl įspėjimų ir konsultacijų jau buvo įvykdytos, tačiau LRTK vistiek nusprendė duoti dar dvi savaites kanalo vadovybės pasiaiškinimams „kad nebūtų pastabų iš EK, kad per daug paskubėjome“.

Švedijoje registruotą kanalą „RTR Planeta“ LRTK pernai dėl karo ir neapykantos kurstymo taip pat buvo visiškai uždraudusi trims mėnesiams retransliuoti Lietuvoje – tai buvo pirmoji procedūra ES, kai buvo visiškai uždraustos ES registruoto kanalo retransliacijos. Ją papildomai apmokestinti žiūrovams šiemet buvo nuspręsta sulaukus naujų pažeidimų, tačiau vėliau sprendimas atšauktas.

Per pastaruosius trejus metus padažnėjus pažeidimų dėl karo ir neapykantos kurstymo rusiškose programose, transliacijų apribojimai taikyti ir kanalams „Ren TV Baltic“, „PBK“, „RTR Planeta“.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"