Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LIETUVA

„Init“ už draudžiamos rusiškos televizijos rodymą gaus 3 kartus mažesnę baudą 

2019 vasario 18 d. 10:25
BNS nuotrauka

Teismas iki 50 tūkst. eurų sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“ pernai skirtą baudą už draudimo rodyti rusišką televiziją nepaisymą.

Už tai, kad bendrovė kelias dienas nesilaikė draudimų retransliuoti kanalą „RTR Planeta“ ir kitų jo versijų, LRTK pernai balandį jai skyrė 150 tūkst. eurų baudą.

Vilniaus apygardos administracinis teismas penktadienį konstatavo, kad LRTK pagrįstai metams apribojo rusiškos televizijos retransliacijas, nes jos laidose kurstytas karas ir tautinė neapykanta.

„Teismo nuomone, komisija taip pat pagrįstai paskyrė baudą „Init“ už padarytus pažeidimus. Tačiau atsižvelgiant į pažeidimo trukmę, pasekmių neapibrėžtumą ir faktorių, jog tokio pobūdžio pažeidimą „Init“ padarė pirmą kartą, teismas sumažino baudą iki 50 tūkst. eurų“, – BNS sakė teismo atstovė Sigita Jacinevičienė-Baltaduonė.

Kartu su „Init“ pareiškėjais byloje buvo ir Rusijos valstybinė Televizijos ir radijo kompanija, taip pat visuomeninė organizacija „Rusijos bendruomenė masinės informacijos ir komunikacijos srities projektų valdymui“.

„RTR planeta“ retransliacijos Lietuvoje metams uždraustos pernai vasario 14 dieną. Televizijos įpareigotos sustabdyti transliacijas iki vasario 23-iosios, tačiau komisija nustatė, kad „Init“ dar kovo 1-ąją klientams šį kanalą rodė.

„Init“ teismuose ginčijo sprendimą motyvuodama, kad komisija transliuoti uždraudė tik „RTR Planeta“, bet ne kitą kanalo versiją – „Rossija RTR“. Komisija įrodinėjo, kad sprendimas apima visas versijas.

Sprendimą sumažinti baudą „Init“ priėmė trijų teisėjų – Beatos Martišienės, Tomo Blinstrubio ir Jovitos Einikienės – kolegija. Su kolegų sprendimu nesutikusi J. Einikienė pareiškė atskirąją nuomonę.

„Teisėja mano, kad komisija neatliko savo funkcijų, t. y. neatliko Rusijos televizijos programų analizės, todėl negalėjo nustatyti jų tapatumo. Kadangi programos turinio komisija neištyrė, negalėjo jos ir uždrausti. Kiti kolegijos nariai mano, kad turinio analizė nebuvo atlikta tinkamai, bet komisijos sprendimą lėmė kitų įrodymų gausa. Be to, pareiškėjai, teismo nuomone, nepateikė įrodymų, kurie paneigtų esminius neatitikimų įstatymams“, – BNS sakė S. Jacinevičienė-Baltaduonė.

Draudimas rodyti „RTR Planeta“ Lietuvoje baigia galioti šį šeštadienį, vasario 23-iąją. Kanalo retransliacijos Lietuvoje dėl karo ir neapykantos kurstymo draustos ir 2015-aisiais bei 2016-aisiais.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika