Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
GIMTASIS KRAŠTAS

Vilniaus 700-ojo gimtadienio logotipas – „įsimintinas, o ne perdėtai komplikuotas“ 

2019 vasario 15 d. 10:52
vilnius.lt nuotr.

Dizaino, reklamos ekspertai ir Vilniaus miesto savivaldybės atstovai išrinko logotipą, reprezentuosiantį Vilnių, 2023-iaisiais švęsiantį 700-ąsias paminėjimo metines.

Konkursą, kuriame iš viso pasiūlyti 75 darbai, laimėjo grafikos dizainerio Edvino Grišino pasiūlyta koncepcija: trys figūros, primenančios skaičių 700. Jam skirta 3 tūkst. eurų premija.

Ekspertų komisijos sprendimu, antroji vieta konkurse atiteko Sauliui Urbonui, trečioji – Gintui Lapėnui, dizaineriams atitinkamai skirtos 2 ir 1 tūkst. eurų premijos.

Anot E. Grišino, ženklo idėja jam gimė dar gyvenant Portugalijoje, bet jau svarstant apie grįžimą į Vilnių.

„Kurdamas logotipą Vilniui, galvojau apie tai, su kuo man siejasi miestas. Pirmiausiai – su architektūra, formuojančia miesto veidą ir mūsų gyvenimo būdą. Taip kilo mintis logotipe perteikti labai paprasto architektų naudojamo įrankio – liniuotės-trafareto – idėją“, – savivaldybės pranešime cituojamas E. Grišinas.

Jis teigė siekęs, kad ženklas būtų „įsimintinas, o ne perdėtai komplikuotas“.

„Taip pat ieškojau sprendimo, kuris leistų aktyviau įtraukti visuomenę jį naudojant, nesinorėjo, jog tai būtų tiesiog statiškas simbolis, naudojamas tik institucijos atributikoje“, – kalbėjo kūrėjas.

R. Šimašius tikisi, kad logotipas „taps visiems atpažįstamu šventės simboliu“.

„Ir ne tik Lietuvoje – Vilnius jau įrodė, kad sugeba spindėti tarptautinėje erdvėje ir privilioti užsieniečius“, – teigė meras.

Laimėtojas reklamos srityje dirba devynerius metus, o pastaruosius penkerius specializavosi kurdamas prekės ženklus paties įkurtoje „Pretty Much Agency“ studijoje.

Logotipus atrinko komisija, kurią sudarė grafinio dizaino, reklamos kūrėjai, savivaldybės atstovai: Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos pirmininkas Gediminas Lašas, reklamos kūrėjas, dėstytojas ir leidėjas Tomas Ramanauskas, dizaino agentūros „Critical“ įkūrėjas Donatas Kliunka, Vilniaus dizaino kolegijos Kūrybinių industrijų dizaino katedros vedėja Dovilė Gaižauskienė, dizainerė Gabrielė Mišeikytė, savivaldybės tarybos narys Darius Kuolys, mero patarėjas Karolis Žukauskas.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika