Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
GIMTASIS KRAŠTAS

Premjero manymu, Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia 

2018 rugpjūčio 7 d. 09:41
Organizatorių nuotrauka

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama peržengia moralės normas, bet būtų norėjęs geriau suderinti jos pradžios laiką.

„Aš galvoju, kad tai yra keistas reklaminis būdas pasirinktas, bet demokratinėje šalyje tai neperžengia, manau, mūsų teisės reguliavimo dalykų, manau, kad ir moralės nėra peržengtos normos. Laikas – mes kalbame apie tikrai mums labai svarbų vizitą į Lietuvą, į sostinę tame tarpe, ir tai bus puiki galimybė parodyti, kas yra Vilnius, kokia yra Lietuva, kalbu apie popiežiaus vizitą, tai galbūt tuos veiksmus reikėjo pasiderinti, bet tai yra Vilniaus sprendimas“, – LRT radijui antradienį sakė S. Skvernelis.

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

S. Skvernelis antradienį sakė nematantis tokių sąsajų, nes reklamoje kalbama apie Vilniaus kultūrinį, istorinį patrauklumą.

„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė ragino nesieti popiežiaus vizito ir reklamos, kadangi kampanija pasibaigs likus beveik mėnesiui iki pontifiko kelionės į Baltijos šalis.

Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę-žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"