Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
GIMTASIS KRAŠTAS

KLASCO ėmėsi edukacinės veiklos 

2018 rugpjūčio 17 d. 12:51
Vytautas Kaunas
Vytautas Kaunas
Lietuvos žinių archyvo nuotraukos

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) šiandien į pažintinę ekskursiją pakvietė žiniasklaidos atstovus. Jiems įmonės vadovas Vytautas Kaunas papasakojo ir pademonstravo, kokias įvairias aplinkosaugos priemones pagal Vakarų Europoje sukauptą praktiką taiko KLASCO.

Per pastaruosius kelerius metus įrangai ir technologijoms, kurios trumpintų operacijų laiką, mažintų jų kiekį ir energijos išteklius, saugotų aplinką nuo taršos, investuota maždaug milijonas eurų.

Įsigyti nauji „Tukan“ kranai sumažino operacijų skaičių ir laivų krovos trukmę, o kartu ir krovos poveikį uosto aplinkai.

Įsigyta dulkių patekimą į aplinką mažinanti įranga, nutiesti nauji inžineriniai lietaus vandens surinkimo tinklai.

KLASCO pirmoji uoste įsigijo ir naudoja 6 vandens rūko patrankas, kurios drėkina krovinius.

Artimiausiu metu numatyta įsigyti dar 2 tokius įrenginius. Darbuotojai apmokyti juos naudoti atsižvelgiant į vėjo kryptį ir kitas meteorologines sąlygas.

KLASCO pirmoji uoste pradėjo naudoti ekologišką medžiagą biriems kroviniams dengti. Krovinys specialia įranga, kuri taip pat naudojama laistyti kelius, apipurškiamas ir padengiamas vandens ir celiuliozės mišiniu krovos vietoje. Jam išdžiūvus susidaro plėvelė, kuri išlaiko jo drėgmę ir eliminuoja dulkėtumą. Ši olandų kompanijos technologija, naudojama Vakarų Europos terminaluose, buvo įsigyta atsižvelgus į perkraunamus krovinius ir bendrovės krovos zonos artumą gyvenamajam kvartalui.

Susitarta ir su kita kompanija dėl jos gaminamo produkto, kurį užpurškus ant krovinio susidaro stipresnė plėvelė.

Teritorijoje ir privažiavimo keliuose nuolat valomos dulkės. Teritorija drėkinama nuolat, pastaruoju metu technika drėkina ir valo Vitės gyvenamojo kvartalo gatves.

GOOGLE rekomenduojaStraipsnio tęsinys – žemiau

Vidinės kontrolės tikslais bendrovė naudoja Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pastatytos prie krovos zonos aplinkos stebėjimo stotelės duomenis ir pagal tai organizuoja krovos operacijas.

Teritorijoje planuojamos naujos aikštelės, kurios leis išplėsti krovos plotą ir sumažinti rietuvių aukštį.

Nuo praėjusių metų vasaros bendrovė naktimis apribojo kai kurių krovinių iškrovą iš vagonų. Su AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendraujama dėl pažangių techninių priemonių keliuose panaudojimo ir greičio ribojimo, kad sumažėtų naktinio triukšmo.

Šiemet pradėta bendradarbiauti su Europos aplinkosaugos specialistais, ieškant dar efektyvesnių naujų taršos prevencijos priemonių, numatoma bendradarbiauti ir su Klaipėdos universiteto mokslininkais, dirbančiais oro tyrimų srityje. Rengiama nauja poveikio aplinkai mažinimo programa, kuri numatys priemones ir investicijų terminus.

KLASCO

Ateityje, kai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rekonstruos jūrų perkėlos terminalo krantines, dalį krovinių numatoma iškelti į pietinę teritoriją. Paraiška rekonstruoti Smeltės pusiasalio KLASCO krantines yra pateikta.

.
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"