Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
GAMTA IR AUGINTINIAI

Čikagoje toks speigas, kad deginami geležinkelio bėgiai, jog traukiniai galėtų riedėti 

2019 sausio 31 d. 15:15

Jungtinėse Amerikos Valstijose yra daugiau nei 225000 kilometrų privačiai valdomų standartinio mato geležinkelio bėgių, kurie yra gyvybiškai svarbūs milijardams tonų krovinių bei žmonių. Tačiau atėjus žiemai ir vietomis itin atšalus, taip kaip šiuo metu ir nutiko, keliavimas traukiniais gali būti sudėtingas.

Šiuo metu Čikagoje vyrauja tikras speigas. Trečiadienį aukščiausia oro temperatūra čia siekė žemiau –25 laipsnių šalčio.

Tokia žema temperatūra yra potencialiai gyvybiškai pavojinga žmonėms, o taip pat deformuoja dideles metalo detales, kuriomis rieda traukiniai.

Kai temperatūra nukrenta keliolika laipsnių žemiau nulio, geležinkelio bėgių metalas gali susitraukti iki tokio lygmens, kad gali ištrūkinėti juos vietoje laikantys varžtai ar net įvykti bėgių lūžiai.

Tokiu atveju reikia imtis priemonių, užtikrinančių tolesnį geležinkelių darbą.

Kas yra daroma? Darbuotojų komandos išmirko ilgas virvių dalis žibale ir uždega jas, tokiu būdu šildant bėgius ir išplečiant juos iki remonto darbams reikiamo dydžio. Kuomet bėgiai sušyla, jie yra pakartotinai sutvirtinami, atliekami remonto ir sulūžusių bėgių keitimo darbai. Tai gyvybiškai svarbu atlikti dar tvyrant šaltai oro temperatūrai.

Kaip skelbiama „ABC News“, kartais panašios deginimo taktikos yra įgyvendinamos geležinkelio perėjimo taškuose, kur dėl šalčio mechanizmai užsikerta.

Įprastai bėgių perėjimo įrenginiai turi specialius prietaisus, kurie neleidžia jiems visiškai užšalti, tačiau kartais dėl ypač šaltų orai nepadeda net tai.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika