Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Vilniuje atidarytas booking.com centras 

2018 gegužės 15 d. 12:17

Šiandien Booking.com, didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliautojams turinti, pasaulyje pirmaujanti įmonė ir skaitmeninių technologijų lyderė, oficialiai atidarė pirmąjį Booking.com klientų ir partnerių aptarnavimo skambučių centrą Baltijos šalyse. Lietuvos Respublikos Ūkio Ministras Virginijus Sinkevičius ir kiti svečiai dalyvavo renginyje, kurio metu oficialiai pasveikino Booking.com įsikūrus 3 940 m² klientų aptarnavimo centre naujame „Technopolis Penta“ pastate Vilniuje.

Šio naujo UAB „Booking.com Customer Service Center (Lithuania)“ skambučių centro darbuotojai visą parą be išeiginių teiks profesionalią pagalbą Booking.com svečiams ir apgyvendinimo paslaugas teikiantiems partneriams įvairiais būdais – telefonu, el. paštu, tiesioginėmis žinutėmis ir kt. Skambučių centras Vilniuje yra devintasis Booking.com klientų aptarnavimo centras Europoje ir aštuonioliktas visame pasaulyje. Šiuo metu vietiniuose Booking.com biuruose visame pasaulyje dirba daugiau nei 8 000 klientus aptarnaujančių darbuotojų, rašoma pranešime spaudai.

Dviejuose aukštuose įsikūręs naujasis Booking.com klientų aptarnavimo centras yra pirmas toks centras Baltijos šalyse. Įvairių Lietuvos kultūros, istorijos ir gamtos elementų įkvėptą biuro stilių sukūrė pasaulinėje architektūros, dizaino ir projektavimo įmonėje „ATC Schoordijk Interieurontwerp“ dirbantis Arnoldas Schoordijkas. Biurą puošia Lietuvos rašytojų citatos, taip pat naudojamos šalies miškų ir ežerų spalvos bei su jais susiję meno kūriniai. Susitikimų kambarių ir komandų erdvių apipavidalinimą įkvėpė Užupio meno erdvė. Kavos pertraukų ir atsipalaidavimo zonose naudojant tradicinius lietuviškus namus primenančią medieną sukurta jauki, visiems artima bendruomeniška atmosfera.

Klientų ir partnerių aptarnavimo komandą Vilniuje jau sudaro daugiau nei 100 darbuotojų, teikiančių paslaugas daugybe kalbų, įskaitant rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių kalbą. Iki 2018 m. pabaigos planuojama įdarbinti dar 100 darbuotojų, o per kitus keturis-penkis metus – 900 darbuotojų, todėl kviečiama kandidatuoti į kelias pozicijas, pvz., vadovų ar klientų ir partnerių aptarnavimo specialistų, teikiančių paslaugas Booking.com klientams ir verslo partneriams visame pasaulyje. Kandidatuoti galima apsilankius adresu www.workingatbooking.com.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"