Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Sukčiai siuntinėja pranešimus bankų ir SEB, ir „Swedbank“ vardu 

2019 vasario 27 d. 20:32
pixabay.com nuotrauka

SEB banko Estijos padalinys gyventojus perspėjo, kad internete platinamas pranešimas, raginantis „Swedbank“ klientus pereiti į SEB, įvedus slaptažodį, naudojantis mobiliąja programėle „Smart-ID“.

Trečiadienį buvo paskelbtas pranešimas, kad SEB banko vardu platinami elektroniniai laiškai, siūlantys „Swedbank“ klientams pereiti į kitą banką ir įvesti savo asmens duomenis. Paskui išvaloma „Swedbank“ kliento sąskaita. SEB banko Estijos padalinio atstovė spaudai Julia Piilmann kategoriškai paprašė ignoruoti tokius laiškus, kadangi bankas panašaus pobūdžio pranešimų nesiuntinėja. Pastebėjus, kad pinigai iš sąskaitos nurašyti, bankas pataria parašyti pranešimą policijai ir nedelsiant perrašyti „Smart-ID“ programėlę.

Estijos informacinių sistemų departamentas pranešė, jog tokie pranešimai jau siuntinėjami ir „Swedbank“ vardu.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika