Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Registrų centras ieško 6 naujų direktorių 

2018 gruodžio 3 d. 14:02
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

Naują organizacijos struktūrą diegiantis Registrų centras rinkoje pradeda aktyvias kompetentingų savo sričių profesionalų, užimsiančių įmonėje vadovaujamas pareigybes, paieškas. Šią savaitę atrankos į vadovaujamas pozicijas pradedamos skelbti viešai.

„Formuojama stipri, atsakinga ir į naudą valstybei orientuota vadovų komanda, kuri padėtų įmonei siekti užsibrėžtų tikslų – teikti kokybiškas paslaugas, kurti naujus šiuolaikiškus pasiūlymus, sukurti lanksčią kainodarą, sudaryti galimybes visuomenei gauti daugiau atvirų duomenų. Suformuoti tokio lygio vadovų komandą yra nemažas iššūkis, kurį esame tvirtai pasiryžę įveikti“, – pranešime spaudai sako Registrų centro Personalo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Lukošienė.

Nuo lapkričio pradžios įmonės viduje vyksta vidinių atrankų etapas. Dalyvauti atrankose kviečiami visi įmonės darbuotojai, manantys, kad turi vadovauti tinkamų savybių ir atitinka keliamus reikalavimus. Aukštesnių pozicijų vadovų, ypač naujai suformuotuose padaliniuose ar srityse, ieškoma ir už įmonės ribų. Iš viso į vadovaujamas pozicijas Registrų centre ieškoma apie pusšimtis įvairaus lygio vadovų.

Be to, šešių naujai steigiamų aukščiausio lygio vadovų (direktorių), tiesiogiai pavaldžių generaliniam direktoriui, atrankoms pasitelkiami išorės konsultantai. Šiuo metu rengiami viešojo konkurso dokumentai šių konsultantų paslaugoms įsigyti.

Nuo gruodžio įmonėje organizuojamos atrankos Nekilnojamojo turto registro departamento, Nekilnojamojo turto kadastro departamento, Turto ir apribojimų informacinės sistemos departamento, Asmenų informacinės sistemos departamento bei Bendrųjų informacinių sistemų departamento vadovų pareigoms užimti. Taip pat numatoma organizuoti Finansų valdymo departamento, Archyvo, Aptarnavimo departamento, Konsultacijų centro, Pardavimų skyriaus, Juridinių asmenų registro departamento, Teisės departamento ir kitų padalinių vadovų paieškas.

Pasitelkiant konkurso būdu atrinktų išorės konsultantų pagalbą bus ieškoma finansų ir administravimo, IT centro, klientų aptarnavimo, paslaugų valdymo, registrų tvarkymo ir strateginio vystymo direktorių.

Visas atrankas į vadovaujamas pareigybes numatoma užbaigti kitų metų pirmojoje pusėje. Siekiant įmonės valdymo efektyvumo, nuo kovo 1 dienos įsigaliosiančioje naujoje Registrų centro struktūroje, vadovaujančių asmenų skaičius, palyginti su dabar, sumažės trečdaliu – iki 180.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"