Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Raimondas Kuodis: „R.Masiulis vadovauja Ostapų Benderių gvardijai ir, panašu, tuo patenkintas“ 

2018 lapkričio 8 d. 13:09
Raimondas Kuodis / 
Raimondas Kuodis / 
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Taip ekonomistas ir Lietuvos banko valdybos pirmininko pavaduotojas Raimondas Kuodis įvertino „Lietuvos geležinkelių“ (LG) planuojamas 7 mlrd. eurų investicijas. Ekonomistas pasigedo ekonominio racionalumo. 

„40 mln. minučių yra 666 667 valandų. Valandos vertė 5 eur. Per metus 3,3 mln. eur. O štai LG sukiš 7 mlrd. (melejardus, gerai perskaitėt) eur!!! Grąža juokinga Reiktų patylėt, bet kaip čia nepasigirsi, jei esi PRščikas, o gal net valdžė liepė“, – savo „Facebook“ paskyroje parašė Raimondas Kuodis komentuodamas LG Komunikacijos direktoriaus Manto Dubausko paviešintą įrašą apie LG planuojamas investicijas.

Nepaisant apsilipdymo Vyčiais, valstibe valstibeje niekur nedingo?

Mantas Dubauskas rašė: „Į ką ir kodėl investuoja „Lietuvos geležinkeliai“? Šis klausimas ne kartą buvo užduotas po to, kai LG paskelbė apie 7 mlrd. eurų investicijų portfelį. Kelių atnaujinimas, riedmenys, moderni infrastruktūra – nesunku ir paprasta atsakyti, į ką investuoja LG. O kodėl tą darome? Nes norime taupyti klientų laiką ir didinti komfortą. Tarkime, sutrumpinus kelionių Vilnius-Klaipėdą laiką iki 3 valandų, kasmet traukinių keleiviams sutaupytume 40 milijonų minučių, arba maždaug po valandą kaskart kiekvienam keleiviui. Ir tai dar ne viskas. Automobilių vairuotojams galime sutaupyti tris kartus daugiau laiko. Nes vietoj trijų valandų darbo prie vairo jie gautų tris valandas komforto. Yra įvairių formulių, kaip eurais apskaičiuoti sutaupytą laiką: pagal vidutinį atlyginimą, sukuriamą BVP ir kt. O kiek kainuoja jūsų laikas?“

Galiausia ekonomistas Raimondas Kuodis ironiškai apibendrino: „Ministras R.Masiulis (susisiekimo ministras Rokas Masiulis – red. past.) vadovauja Ostapų Benderių gvardijai ir, panašu, tuo patenkintas – nauji oro uostai, požeminės traukinių stotys etc. Nepaisant apsilipdymo Vyčiais, valstibe valstibeje niekur nedingo?“

Ekonomikos ekspertas taip pat prie šio savo įrašo pažymėjo ir taip prie diskusijos prisijungti pakvietė Seimo narius Ingridą Šimonytę, Aušrą Maldeikienę, Stasį Jakeliūną, finansininką Algimantą Variakojį ir premjero patarėją Skirmantą Malinauską.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"