Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

KLASCO su LR Vyriausybe ir kontroliuojančiomis institucijomis aptarė Klaipėdos problemas 

2018 rugpjūčio 13 d. 16:32
KLASCO pirmoji uoste pradėjo taikyti pažangią ekologinę priemonę, kuri uždengia krovinius ekologiška plėvele ir neleidžia jai išdžiūti bei dulkėti. /
KLASCO pirmoji uoste pradėjo taikyti pažangią ekologinę priemonę, kuri uždengia krovinius ekologiška plėvele ir neleidžia jai išdžiūti bei dulkėti. /
Margaritos Vorobjovaitės (LŽ) nuotrauka

KLASCO vienintelė iš Klaipėdos miesto bendrovių dalyvavo šiandien LR Vyriausybės organizuotame pasitarime, kuriame buvo aptariamos bendros miesto taršos problemos, sakoma įmonės pranešime spaudai. Klaipėdoje veikia keli šimtai pramonės įmonių, uosto krovos kompanijos, intensyvus transporto eismas. Stacionarių aplinkos oro taršos matavimo stotelių duomenimis, labiausiai Klaipėdą kietosiomis dalelėmis teršia automobiliai.

Šilutės plente per 7 mėnesius oro užterštumas leistinas normas viršijo kelis kartus daugiau kaip 40 dienų, Bangų gatvėje prie Senojo turgaus – 11 dienų. Prie KLASCO teritorijos pastatyta mobilioji stotelė fiksavo taršos padidėjimą 16 proc. virš normos vidurkio 2 dienas iš 21. Tomis pačiomis dienomis oro taršą rodė ir kitos stotelės, kurių rodikliams uostas įtakos nedaro.

„Suprantame Vyriausybės reakciją į gyventojų skundus ir pasistengėme išsamiai pristatyti situaciją. KLASCO yra viena didžiausių uosto kompanijų, tačiau tik viena iš kelių šimtų miesto pramonės, transporto ir krovos įmonių ir visų jų veikla daro poveikį aplinkai. Reikėtų identifikuoti visus taršos šaltinius mieste ir mažinti taršą visame mieste, o ne kritikuoti vieną bendrovę. Taip pat sutvarkyti automobilių srautui nepritaikytą infrastruktūrą ir sureguliuoti eismą, o tai ir yra pagrindinė oro taršos priežastis“, – sakė KLASCO generalinis direktorius Vytautas Kaunas.

KLASCO pirmoji uoste pradėjo taikyti pažangią ekologinę priemonę, kuri uždengia krovinius ekologiška plėvele ir neleidžia jai išdžiūti bei dulkėti. Iki šiol KLASCO naudojo šešias vandens patrankas dulkėms nusodinti, o artimiausiu laiku planuoja įsigyti dar dvi, taip pat pastatyta speciali sienutė, sulaikanti dulkių judėjimą krovos metu. KLASCO specialia mašina valo privažiavimus ir kelius, drėkina ir valo ne tik savo teritoriją, bet ir Vitės kvartalo gatves.

„Esame socialiai atsakinga įmonė. Jau penkerius metus bendradarbiaujame su Vitės bendruomene ir remiame kvartalo aplinkos tvarkymo projektus. Mūsų parama tam, kas naudinga daugumai, sulaukė teigiamų atgarsių, tačiau suprantame, kad nepatenkintų pavienių asmenų visuomet bus. Dar pernai atsižvelgėme į bendruomenės pastabas dėl naktinio triukšmo, todėl naktimis krova buvo apribota. Su bendruomene sutarėme, kad laistydami ir valydami savo teritoriją mašiną siųsime drėkinti Vitės kvartalo gatvių. Palaikome bendruomenės poziciją, kad nauja magistralinė gatvė per gyvenamąjį kvartalą uostui nėra reikalinga, kaip tikina savivaldybė“, – teigė V. Kaunas.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"