Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Degalinių tinklas „Emsi“ negali be seksistinių SMS 

2019 vasario 14 d. 13:57

Dėl seksistinio turinio reklaminių žinučių per Jonines įspėtas degalinių tinklas „Emsi“ vėl „sužibėjo“.

Andrius Tapinas savo feisbuko paskyroje pasidalino ekrano nuotrauka, kurioje matoma, kaip degalinių tinklas sveikina savo klientus Valentino dienos proga.

Susitiko zirnis pupa, bet kelnaiciu jis nelupo. Zirnis pupa pabuciavo, jiems akyse suzaibavo, ir jie nutare kartu, obuoliu ragaut draustu. Siandien EMSI degalineje meiles dienos proga vaisiname obuoliais„, – skelbia reklaminis tekstas (kalba netaisyta).

Šlykštesnės reklaminės žinutės dar niekada nesu gavęs. Pagal lėkštumą ir vulgarumą, manyčiau jog tinklą valdo visiški vatnikai.

Tai ne pirmas kartas, kai šio degalinių tinklo bandymai pašmaikštauti užsitraukia visuomenės bei institucijų nemalonę. Pernai liepą Lygių galimybių kontrolierė Agneta Skardžiuvienė degalinės tinklo „Emsi“ vadovui skyrė įspėjimą už seksistinio turinio reklaminę žinutę Joninių proga. Tyrimą kontrolierė pradėjo po to, kai į Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą kreipėsi keli „Emsi“ klientai, į mobiliuosius telefonus gavę žinutes: „Susitiko Jonas pupa ir zemyn sijona lupa. Jonai Jonai ka darai? Nesijaudink, bus gerai Kol zemyn sijona lupo i EMSI visi uzsuko. Su Joninemis!!!“ (kalba netaisyta).

Tuometinė degalinių tinklo „Emsi“ direktorė Jurgita Buterlevičienė teigė, kad žinute buvo siekta šmaikščiai pasveikinti klientus, pernelyg nesigilinant į turinį.

Valentino dienos sveikinimas taip pat neišvengė pasipiktinimų bangos. Andrius Tapinas komentuodamas reklaminę žinutę rašė: „Pastangos nenueina veltui. Štai ir degalinėje jau nebelupamas nei sijonas, nei kelnaitės. Einam į priekį vis dėlto.“ Kiti internautai reagavo aštriau.

„Šlykštesnės reklaminės žinutės dar niekada nesu gavęs. Pagal lėkštumą ir vulgarumą, manyčiau jog tinklą valdo visiški vatnikai. Gaila ten dirbančių damų, nes pagal tokį reklamos viešinimo pobūdį, galima daryti prielaidą, kokie bajeriukai darbe“ – rašė televizijos žurnalistas Žilvinas Žitkus.

Komunikacijos specialistas Arijus Katauskas komentuodamas šią reklamą teigė, kad tokias reklamas kuriančios įstaigos siekia vieno – visomis įmanomomis priemonėmis bent trumpam atsidurti visuomenės dėmesio centre.

„Tai yra absoliuti provokacija, yra absoliučiai išprovokuojamas mūsų dėmesys tai reklamai, ar tam žingsniui, kuris iš tiesų to nevertas, tačiau jie mus „išduria“ ir mes visi spoksome į tai, į ką neturėtume spoksoti“, – konstatavo komunikacijos specialistas.

A.Katausko nuomone, „Emsi“ degalinių tinklas tokių rinkodaros triukų dar kartą ėmėsi dar ir dėl to, kad jau po pirmojo incidento per Jonines pajuto, jog jų vartotojai nelinkę bausti įmonės už prastą skonį, boikotuodami galimybę įsigyti pigesnių degalų: „Čia turbūt ir yra svarbiausias dalykas – vartotojas nepuls bausti kompanijos dėl jos nepagarbaus elgesio su kažkokia tiksline auditorija. Jei bankas taip pasielgtų, būtų visai kas kita. Kol vartotojas nebaudžia kompanijos dėl jos bendravimo viešoje erdvėje buvimo, elgesio, tol kompanija provokuoja mus, kad kaip įmanoma daugiau atkreiptų į save dėmesio, sukurtų triukšmą apie save.“

Panašų kai kurių organizacijų troškimą bet kokia kaina gauti dėmesio, komunikacijos specialistas prilygino Petro Gražulio elgesiui viešojoje erdvėje.

„Tu matai, kad padaryta negerai, tu supranti, kad tave provokuoja kažkaip elgtis, bet tu negali nepasiduoti provokacijai. Tu apie tai šneki, tu sakai: pasižiūrėkite kaip jie elgiasi, kaip jie kažką įskaudino ir t.t., bet visi apie tai šnekame, ir staiga mūsų galvose vietoje svarbių dalykų yra Petras Gražulis“ – juokavo pašnekovas.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika