Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Atnaujinus pirsą, Klaipėdos uoste švartuosis didesni DFDS laivai 

2018 gruodžio 18 d. 07:00
"Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Rekonstravus vieną Klaipėdos uosto pirsų, uoste galės švartuotis beveik dukart didesni Danijos jūros krovinių pervežimo bendrovės „DFDS Seaways“ keltai.

Klaipėdos uosto atstovė ryšiams su visuomene Dovilė Ringis teigė, kad pailginus centrinėje uosto dalyje esantį pirsą, prie jo galės švartuotis dideli krovinių ir keleivių keltai. „Klaipėdos uoste šiuo metu yra trys pirsai. Visi jų yra panašaus ilgio. Vienas jų bus ilginamas 50 metrų, tam, kad būtų galima priimti didesnius ro-pax tipo laivus“, – sakė D. Ringis.

Klaipėdos uosto direkcija gruodžio pradžioje paskelbė preliminarios 1,5 mln. eurų vertės pirso rekonstravimo konkursą.

Anot D. Ringis, šiuo metu prie pirso švartuojasi Danijos DFDS ir Vokietijos „TT-Line“ keltai. Pirsas ilginamas atsižvelgiant į DFDS poreikius – įmonė žada įsigyti 2 naujus laivus, kurie bus per dideli švartuotis kituose pirsuose.

„Strategiškai tai labai svarbi investicija uostui, kadangi pagal vyraujančias tendencijas laivų ilgis didėja“, – teigė D. Ringis

Anot jos, per kiek laiko atsipirks investicija kol kas neaišku, tačiau vidutiniškai investicijos uoste atsiperka per trejus metus.

„DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys teigė, kad įmonė iki 2021 metų turėtų įsigyti du naujus ro-pax tipo, laivus kurių pajėgumas bus žymiai didesnis. „Laivų ilgis bus 30 metrų ilgesnis, todėl ir pirsas reikalingas ilgesnis“, – sakė jis.

Anot jo, dabar DFDS laivai gali plukdyti 2,5 kilometro mašinų eilę, o naujieji keltai – 4,5 kilometro, tuo metu keleivių pajėgumas išaugs nuo 500 iki 600. Be to, naujieji laivai bus patogesni tolimųjų reisų vairuotojams.

V. Klumbys anksčiau sakė, kad keltai statomi Kinijos laivų statykloje „Guangzhou Shipyard International“, o bendra jų vertė sieks daugiau nei 200 mln. eurų. Klaipėdoje jie turėtų pasirodyti 2021 metais.

Šiuo metu iš Klaipėdos DFDS plukdo į Švedijoje esantį Karlshamno uostą ir į Frederisijos uostą Danijoje. Kol kas neaišku, ar nauji laivai plaukios tais pačiais maršrutais. Anksčiau V. Klumbys sakė, kad nauji laivai turėtų aptarnauti maršrutus Klaipėda-Kylis arba Klaipėda-Karlshamnas.

Projektą planuojama įgyvendinti per 15 mėnesių. Paraiškų konkursui laukiama iki 2019 metų sausio 10 dienos.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaPrivatumo politika
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"