Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

8 patarimai kaip neužkibti ant bankininkais apsimetančių sukčių kabliuko 

2018 lapkričio 14 d. 16:30
Asociatyvi iliustracija / 
Asociatyvi iliustracija / 
Pixabay.com

Šiaulių bankas informuoja, kad pastarosiomis dienomis masiškai pradėjo plisti melagingi laiškai, kuriuose pranešama apie tariamai neteisingus bandymus prisijungti prie interneto banko ir užblokuotą paskyrą, sakoma pranešime spaudai. Melaginguose laiškuose gyventojai raginami nedelsiant prisijungti prie savo el. bankininkystės paskyros ir pateikti savo mokėjimo kortelių duomenis. Pateikiama prisijungimo nuoroda į banko veiklą imituojančią svetainę.

Be to, gyventojai sulaukia skambučių iš asmenų, kurie apsimeta Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos (FNTT) atstovais ir praneša apie neva užblokuotas banko sąskaitas. Neaiškiems asmenims atskleisdami asmeninę informaciją ir prisijungimo prie el. bankininkystės duomenis, gyventojai rizikuoja prarasti lėšas.

Jei įtariate, kad sukčiams banko veiklą imituojančioje svetainėje atskleidėte savo duomenis, nedelsiant kreipkitės į Šiaulių banką. Taip pat praneškite banko ir policijos atstovams apie bandymus išgauti banko prisijungimo duomenis.

Rekomendacijos el. bankininkystės naudotojams dėl melagingų banko veiklą imituojančių laiškų:

1. Atkreipkite dėmesį, kad bankas nesiunčia klientams laiškų apie neteisingus bandymus prisijungti prie interneto banko, paskyros ar sąskaitų blokavimą.

2. Banko darbuotojai niekada neskambina klientams telefonu, siekdami sužinoti asmeninę ar prisijungimo prie interneto banko informaciją.

3. Atidžiai patikrinkite siuntėjo el. pašto adresą. Sukčiai imituodami siuntėją susikuria panašias į banko el. pašto dėžutes, pavyzdžiui, šiuo atveju: info@sblinija.it; update@sblinija.it.

4. Dažnai sukčius išduoda laiškai, kuriuose yra gramatinių ar stiliaus klaidų.

5. Prie interneto banko visada junkitės per banko svetainę. Jokiu būdu nespauskite ant laiškuose pateiktų nuorodų, kurios gali nukreipti į apgaulingą svetainę ar užkrėsti jūsų kompiuterį virusine programa.

GOOGLE rekomenduojaStraipsnio tęsinys – žemiau

6. Siekdami išgauti prisijungimo duomenis ar išvilioti pinigus, dažnai sukčiai apsimeta valstybės institucijų atstovais ar teisėsaugos pareigūnais. Atkreipiame dėmesį, kad jokių institucijų atstovai neturi teisės gauti banko duomenų el. paštu ar telefonu.

7. Nepasitikėkite įtarimą keliančiomis trumposiomis žinutėmis (SMS), nespauskite žinutėse esančių nuorodų.

8. Apie gaunamus įtartinus el. laiškus ar kitus kibernetinius incidentus visuomet galite pranešti Nacionaliniam kibernetinio saugumo centrui (NKSC): https://www.nksc.lt/pranesti.html

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"