Olimpiados transliacijų metu daugiausia reklamavosi “Top Shop” ir “Maxima”
Žiemos olimpiada bent trumpam pritraukė prie ekranų tris ketvirtadalius šalies gyventojų, drauge masindama ir reklamuotojus. Daugiausia TV reklamos per olimpines transliacijas užsakė “Studio Moderna” (valdanti “Top Shop” prekės ženklą) atsiriekusi 8,7 proc. gross* reklamos dalį ir “Maxima LT” (6,5 proc.), o aktyviausi sektoriai buvo mažmeninė prekyba ir medikamentai.

Taip pat į dešimtuką pateko ir socialinė akcija, raginanti švęsti vasario 16 -ąją linksmai ir išradingai. Ji užėmė šeštąją poziciją reklamuotojų sąraše, po tradiciškai sąraše esančių “Tele2”, “Eurovastinė” ir “Palink” (prekybos tinklas “Iki”).

Kalbant apie prekės ženklus, aktyviausias taip pat buvo “Maxima” prekės ženklas - jo gross dalis olimpinių žaidynių TV transliacijose sudarė 6,5 proc., po jo rikiuojasi “Eurovaistinė” su 4,5 proc. dalimi. Vasario 16 -osios reklama užėmė 3,6 proc., o “Lidl” ir “Tele2” prekės ženklai - po  3,4 proc. gross dalį.

“Analizuojant pagal sektorius, lyderio pozicija teko mažmeninei prekybai (19,3 proc.), o antroje vietoje gerokai atitrūkę rikiuojasi medikamentai (11,7 proc.). Kita vertus, trečioje vietoje - vėlgi medicininės paslaugos ir institucijos (7,2 proc.), daugiausia tai vaistinės, tad medicinos sektoriaus reklamos apimtis per olimpiadą beveik prilygo mažmeninės prekybos skaičiui”, - sakė  Giedrė Juronienė, “Kantar TNS” reklamos monitoringo vadovė.

Ji pridūrė, jog šiemet vasario 9-25 dienomis vykusios žiemos olimpinės žaidynės sutapo ir su renginiais skirtais Lietuvos šimtmečiui, tad ši priežastis taip pat galėjo lemti reklamos padidėjimą. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendros reklamos gross išlaidos žaidynių metu išaugo 3,6 proc., o reklamos klipų kiekis -  5,3 procento.

Pasak G. Juronienės, dvidešimties aktyviausių reklamuotojų dalis sudarė daugiau kaip pusę visų olimpiados TV reklamos gross išlaidų.  Iš viso bent po 0,1 proc. olimpinio reklamos eterio per šią žiemos olimpiadą Lietuvoje dalinosi 145 prekės ženklai.

Žemiau - penkiolika didžiausių reklamuotojų TOP per šių žiemos olimpinių žaidynių transliacijas šalies televizijose.

* Gross reklamos išlaidos - tai teorinės reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai suteikė reklamos užsakovams ar socialinės akcijos organizatoriams.

 

Periodas: 2018 m. vasario 9-25 d.

Reklama olimpinių žaidynių transliacijų metu

TV kanalai: TV3, TV6

Šaltinis: “Kantar TNS”

Reklamuotojas ir GROSS dalis

STUDIO MODERNA 8,7%

MAXIMA LT 6,5%

TELE2 4,3%

EUROVAISTINĖ 4,0%

PALINK 3,7%

LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO KANCELIARIJA 3,6%

LIDL 3,4%

KESKO SENUKAI LITHUANIA 2,8%

KRKA 2,6%

PUTNU FABRIKA KEKAVA 2,5%

COCA-COLA 2,5%

TOYOTA MOTORS 2,5%

LOREAL 2,4%

SAMSUNG ELECTRONICS 2,0%

PROCTER&GAMBLE 1,9%

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.