Lietuviškas edukacijos startuolis plečia mokymosi ribas
Lietuviškas edukacijos startuolis jaunosioms asmenybėms - Pradinukams.lt - laimėjęs ,,Kauno startuoliai” konkursą Kauno mieste ir gavęs finansavimą, šiai dienai yra subūręs kelių tūkstančių prenumeratorių bendruomenę ir plečia mokymosi ribas.

Šis startuolis žengė ten, kur standartinė edukacija vėluoja, ir jau nuo šios vasaros leidinukai pasipildė ne tik finansinio raštingumo, bet ir emocinio intelekto lavinimo užduotimis-kelionėmis. ,,Viena įtraukianti ir aktuali tema gaubia absoliučiai kiekvieną edukacinį žurnaliuką ir tai sukuria vaikams susidomėjimą mokytis.” - džiaugiasi mama. Tokių pozityvių atsiliepimų ir nuotraukų su vaikų šypsenomis Pradinukams.lt komanda gauna dažnai, kas yra, kaip sako jie, didžiausia paskata kurti toliau.

Pats startuolio įkūrėjas teigia, kad integraliai dėliojant strategiją ir greitai testuojant sprendimus galimas puikus rezultatas net ir tokioje nedidelėje rinkoje kaip Lietuvos pradinukų edukacija. ,,Pradėjome su 70 eurų prieš daugiau nei metus, o dabar jau turime daugiau nei 3000 narių savo bendruomenėje” - apibūdina savo jauno verslo augimą Julius Pauliukevičius.

Komanda jau sukūrė pirmąjį individualizuotą edukacinį leidinuką žymiam ukrainietiškos virtuvės restoranui Palangoje ir sulaukė dar kelių užklausų iš kitų organizacijų. ,,Tokiu būdu mes žengiame už standartinės ,,namų darbų” mokymosi metodikos ribų - siūlome lavintis natūraliame procese: namie, sodyboje, kavinėje, prekybos centre, odontologijos kabinete ir pan. Vaiko užsiėmimas turi būti auginantis.” - startuolio veikimo logiką pasakoja kitas komandos narys Dominykas Karpovič.

Pradinukams.lt neturi prisirišimo prie jokių griežtai reglamentuojančių institucijų, todėl lengvai gali reaguoti į naujausias edukacijos tendencijas, kurti vaikams aktualų turinį ir greitai prisitaikyti prie tėvelių ir mamyčių poreikių. Teminis mokymasis, finansinis raštingumas, emocinis intelektas - tai tik keli aspektai šiame užklasiniame edukacijos modelyje. Planuose yra ir specialus turinys šeimoms, padėsiantis kokybiškiau susikalbėti su jaunosiomis asmenybėmis, taip pat ir turinio perkėlimas į skaitmeninę erdvę, spauda bei plėtra į kaimynines valstybes.