Kaip dovana gali tarnauti Jūsų prekės ženklui?
Remigijus Balčiūnas – sėdmaišių ,,Pušku pušku” įkūrėjas ir direktorius:  Per šventes darbe gauname įvairių dovanų, tačiau dažniausiai jos būna trumpalaikės: džiaugsmas trunka vos keletą akimirkų, o viena dovana keičia kitą, taip pamirštant kas ką padovanojo. Tačiau ką galima padovanoti klientams ir partneriams, kad būtų ilgalaikė nauda jūsų prekiniam ženklui?  Ką dovanoti įmonės darbuotojams, kad nustebintumėte juos, ir kad kolegos dalintųsi dovanos nuotraukomis Facebook’e ir Instagram’e ištisus metus? Parodos metu pristatome sėdmaišius, kaip puiką alternatyva įprastoms dovanoms. Vienas iš pavyzdžių, pavežėjimo paslaugų įmonė ,,Taxify” šiemet švetė 5 metų gimtadienį ir gimtadienio dieną programėlėje veikė speciali ,,Taxify“ 5 kategorija, kurioje važiuojant buvo galima laimėti 5 sėdmaišius su ,,Taxify“ logotipais. Taip klientai nuolatos prisimins šią paslaugą, ir tikėtina, kad reikalui esant – užsisakys kelionę „Taxify“ programėle.  Kitas pavyzdys garsinant savo prekės ženklą: Dviejų vaikų mama ir žmona, laidų vedėja – Indrė Stonkuvienė organizuodama ,,Moterų pasaulyje“ renginį Klaipėdoje, savo Instagram paskyroje paskelbė konkursą. Laimėjusiai – atiteko „Moterų Pasaulyje“ sėdmaišis. Tokiu būdu skatinama ir toliau sekti Indrės profilį, prisijungti prie šio judėjimo.  Tereikia šiek tiek fantazjos, kaip būtų galima nustebinti partnerius švenčių proga, ir paskatinti žmones kuo daugiau dalintis nuotraukomis apie produktą ar paslaugą. Pavyzdžiui: užsienio klientams – sūrių įmonei esame gaminę kvadratinį pufą, kuris atrodė kaip tikras sūris (spalva, tekstūra, sūrio “skylutės”).  Tokia proga galėtų pasinaudoti ir burgerių restoranas, kuris galėtų dovanoti savo klientams apvalius pufus, kurie atrodytų kaip mėsainiai.  Kalbant apie dovanas įmonės darbuotojams, esame gavę daug atsiliepimų, jog viena geriausių investicijų ir motyvacijų – sukurti poilsio zoną. Tuomet darbuotojai ne tik džiaugiasi galimybe ilsėtis ar dirbti su kompiuteriais ant sėdmaišių, tačiau aktyviai patys įsitraukia į įmonės viešinimą – skelbia nuotraukas socialiniuose tinkluose, dažniausiai Facebook ir Instagram, žymėdami savo darbovietę ir frazę: #lovemyjob Kartais pasitaiko atvejų, kad įmonių vidinės taisyklės neleidžia dovanoti partneriams ar klientams dovanų, todėl per šventes jie renkasi socialinę veiklą, remia vaikų namus, dienos centrus. Patys dažnai remiame socialinius projektus, ir galime patikinti, kad sėdmaišis – puiki alternatyva įprastoms dovanoms: sausainiams ar saldainiams, o atgalinis ryšys būna toks džiaugsmingas ir šiltas, kad norisi padėti dar ir dar.

Daugiau informacijos Christmas2Business konferencijoje-parodoje rugsėjo 20-21 d. Vilniaus Rotušėje

Visą renginio programą susidomėję gali rasti organizatorių svetainėje www.christmas2business.eu. Bilietus galima įsigyti dviem dienoms arba pasirinkti į kurią nors vieną. Na, o tiems, kas dalyvauti negalės, rengėjai paruošė puikią Kalėdų atmintinę, skirtą verslo segmentui – Christmas2Business žurnalą. Tai kalėdinių verslo dovanų ir paslaugų žurnalas-katalogas, konferencijos pranešėjų patarimai bei įžvalgos, kitų ekspertų gairės ir pagalba planuojant žiemos šventes, kuriant sveikinimus, savarankiškai ieškant įdomių sprendimų puošime.