2017 m. rezultatai: ketvirtus metus iš eilės augo pajamos ir pelno marža
GEFCO, pasaulinė logistikos paslaugų tiekėja ir Europoje pirmaujanti automobilių logistikos įmonė, šiandien paskelbė savo 2017 m. rezultatus, atspindinčius sėkmingą pastarųjų 12 mėn. veiklą. Grupė pajamos buvo 4,4 mlrd. eurų - 5,1 proc. didesnės palyginti su 2016 m., kai jos siekė 4,2 mlrd. eurų. EBITDA augo 16 proc. iki 201 mln. eurų.

Svarbiausi akcentai:

• Apyvarta padidėjo 5,1 proc. iki 4,4 mlrd. Eur.

• EBITDA padidėjo 16 proc. iki 201 mln. Eur.

• Pardavimai klientams kilo 8,1 proc., sparčiai augusių pasaulinių ir didžiųjų klientų dėka.

• EBITDA augimą skatino išaugusios bendrojo pelno apimtys, sėkminga visų padalinių veikla bei geras išlaidų kontrolės lygis.

• Sausumos logistikos padalinys tobulino veiklą, užtikrindamas pelną pertvarkius tinklą bei optimizavus kaštus.

• Krovinių ekspedijavimas padalinys įgyvendino veiklos gerinimo planus sparčiai padidinęs pardavimus naujiems klientams bei plėsdamasis prekybos srityje.

• Grupės balansas išlieka stiprus.

GEFCO valdybos pirmininkas Lucas Nadalas sakė: „2017 m. buvo dar vieneri sėkmingos veiklos metai GEFCO. Augo tiek pajamos, tiek pelningumas, kurie atspindi mūsų pasiūlymų klientams svarbą bei mūsų nuolatinį siekį tobulinti veiklą.

Mūsų strategija ir toliau išlieka sutelkta į augimą, kurį atspindi daugiau kaip 8 proc. per metus augusios pajamos iš rinkos klientų. Mūsų veiklos tobulinimo programa, pradėta 2014 m., stipriai pažengė, visiškai pakeisdama mūsų bendrovės istoriškai nuostolingų padalinių kryptį. 2017 m. buvo pasiektas svarbus tikslas, kai mūsų sausumos logistikos bei krovinių ekspedijavimo padaliniai vėl tapo pelningi."

Spartus pardavimų augimas

Patrauklūs GEFCO pasiūlymai ženkliai didino visų padalinių rezultatus, o itin didelę grupės augimo dalį lėmė stiprūs rezultatai rinkos klientų segmente (t.y. klientai, kurie papildė istoriškai stabilias PSA ir „General Motors“ pozicijas). Grupė padidino šias pajamas 8,1 proc., pasirašydama sutartis su tokiais stambiais automobilių rinkos žaidėjais, kaip „Jaguar-Land Rover", „Volkswagen", „Tesla“, „Audi“, „Volvo“, „Renault-Nissan“, taip pat – „Carglass“ bei „London Electric Vehicles“. Bendrovė taip pat tęsė sparčią plėtrą nesusijusiose su automobiliais rinkose, pasirašydama naujas sutartis su mažmeninės maisto prekybos ir mados („Amazon", „Baron de Rotschild“, „Kiabi“, „LC Waikiki“ ir „L'Oréal“), energetikos („Gazprom Neft-Supply“), aeronautikos („Safran“), pramonės gamybos („Severstal“), gyvybės mokslų ir sveikatos priežiūros („Fresenius“, „Procter and Gamble") srities įmonėmis, taip patvirtinusias unikalius organizacijos įgūdžius bei pajėgumus. Pardavimai su automobiliais nesusijusiose srityse šiuo metu sudaro daugiau kaip trečdalį GEFCO (ne PSA) pajamų.

Sėkmingi padalinių tobulinimo planai

2017 m. tapo riboženkliu grupės ilgalaikio tobulinimo strategijoje: tiek sausumos logistikos, tiek ekspedijavimo verslas vėl tapo pelningi. Abiejų padalinių veikla nebuvo rezultatyvi, kai 2013 m. prie vairo stojo naujoji vadovų komanda. Nuo to laiko kasmet rezultatai gerėjo – tai lėmė nuolatinis siekis tobulinti GEFCO veiklą.

Buvo susitelkta siekti itin griežtų veiklos tikslų, tobulinama veikla, stebimos pasaulinės tendencijos, plečiamos inovacijos, įmonės viduje pradėta aktyviai dalintis gerąja veiklos patirtimi.

GEFCO pramonės paslaugų padalinys pasitelkia vertikalią integraciją

GEFCO toliau įgyvendino strategiją plėsti veiklą vertikaliai į susijusias verslo sritis, kuriose galima sukurti daugiau vertės klientams.

Stipri integracija su klientais suteikia GEFCO daugiau vertikalios veiklos galimybių nei gali pasiūlyti konkurentai. Tai leidžia dar labiau didinti efektyvumą bei kurti vertę derinant logistikos paslaugas, pramonės veiklą bei medžiagų kontrolę.

Dėmesys inovacijoms

Šiais metais GEFCO dar daugiau dėmesio skyrė inovacijų spartinimo strategijai įgyvendinti. Bendrovė ilgą laiką laikėsi pozicijos tikėtis pokyčių, o ne atsiliepti į juos. Todėl GEFCO jau šiais metais visoje organizacijoje įgyvendino inovacijų iniciatyvas ir įkūrė Inovacijų laboratoriją, kuri susitelks ties idėjų paieška, skatinimu bei tyrimu bendrovės viduje.

GEFCO taip pat ir toliau išnaudos savo „bandyk ir mokykis" metodą nagrinėdama naujų, į rinką ateinančių aktualių technologijų potencialią naudą klientams bei įtaką didinant efektyvumą. Netrukus įvairių procesų srityje ims veikti bandomosios schemos, tarp jų – duomenų analizės (pavyzdžiui, daiktų interneto, didžiųjų duomenų, dirbtinio intelekto, Blockchain), metaplatformų ir produkcijos priemonių robotizacijos srityse. Šie pilotiniai projektai pasiekė akivaizdžios pažangos, įskaitant žemo dažnio sekimo prietaisus, dirbtinio intelekto pritaikymą optimizuojant įmonės maršrutus ir srautus, Blockchain projektus užtikrinant ir skaitmenizuojant administracinius procesus bei robotus, kurie pasitelkiami darbui su automobiliais.

Be to, bendrovė šiemet pasirašė partnerystės sutartis su keliais inkubatoriai ir akceleratoriais, tarp kurių - neseniai paskelbtas bendradarbiavimas su „Techstars“ tinklu tiriant ilgalaikius pokyčius, su kuriais susiduria industrija.

Apie GEFCO Group

Mes, GEFCO, tikime, jog ilgalaikis bendradarbiavimas su partneriais yra bendro augimo pagrindas. Remdamiesi 69 metų patirtimi ir stipriu įdirbiu automobilių pramonėje, mes kuriame pažangius ir lanksčius sprendimus sudėtingoms tiekimo grandinėms. Šiandien GEFCO grupė yra Europos lyderė automobilių logistikos sektoriuje ir viena iš 10 pasaulyje pirmaujančių partnerių, teikiančių multimodalinius tiekimo grandinės sprendimus. GEFCO vysto veiklą 47 šalyse, turi 300 veiklos padalinių visame pasaulyje, kuriuose dirba 13 000 darbuotojų. 2017 m. apyvarta sudarė 4,4 milijardo eurų.