„4F“ prekės ženklas tapo vieno iš svarbiausių žiemos sporto renginių – „Four Hills“ turnyro pagrindiniu rėmėju
Sveiki,

dalijamės „Four Hills“ turnyro naujienomis.

 

„4F“ prekės ženklas tapo vieno iš svarbiausių žiemos sporto renginių – „Four Hills“ turnyro pagrindiniu rėmėju. Keturių metus sutartis buvo pasirašyta su „Infront“, kuri yra Vokietijos ir Austrijos slidinėjimo federacijos (DSV ir ÖSV) partnerė. Visų „Four Hills“ turnyro varžybų metu bus rodomas „4F“ prekės ženklo logotipas, integruotas su oficialiu turnyro logotipu.

„Four Hills“ turnyras - tai didžiausiosšuolių su slidėmis varžybos, vykstančios kiekvieną žiemą daugiau nei 60 metų (nuo 1952 m.).

„Po olimpinių žaidynių ir daugybės sporto renginių, atėjo laikas dalyvauti turnyre, kuris yra tikroji žiemos sporto gerbėjų šventė. Ateinančius ketverius metus „4F“ prekės ženklas bus pagrindinis rėmėjas. „4-Hills“ turnyras, tai puiki platforma, kuri padės reklamuoti mūsų prekės ženklą visoje Europoje. Ši partnerystė atspindi mūsų planus ir siekius tapti visame pasaulyje žinomu prekės ženklu“, - sakė Igor Klaja, OTCF generalinis direktorius ir „4F“ savininkas.

„4-Hills“ turnyras 2017-2018 m. pritraukė 74 mln. žiūrovų visame pasaulyje. „“Infront“ labai didžiuojasi galėdami pristatyti„4F“ kaip naują „4-Hills“ turnyro rėmėją. „4F“ ir „4-Hills“ turnyras puikiai dera ir ne tik dėl vardo. Mes kaip tik galėdami palaikysime „4F“ jų kelyje į sėkmę ir esame laimingi dėl šio ilgalaikio bendradarbiavimo“, - teigė „Infront Austria“ vykdomasis direktorius Michael Witta.

Kaip rėmėjas, „4F“ prekės ženklas bus integruotas į renginio logotipą ir bus plačiai naudojamas LED stendams, trenerių stovui, plakatams, šuolių aikštelėje bei bus matomas prie įvažiavimo per visus keturis renginius. Paskutiniame renginyje, kuris vyks Bišofshofene,„4F“ logotipas taip pat bus matomas ant sportininkų aprangos, reitingų lentelėje ir ceremonijų fone.