5 smagūs būdai pasinaudoti geru vasaros oru
Va­sa­rą leng­va pa­si­duo­ti pa­gun­dai pra­leis­ti spor­to tre­ni­ruo­tes ir ku­riam lai­kui pra­ras­ti mo­ty­va­ci­ją spor­tuo­ti. Kad ru­de­nį ne­tek­tų gai­lė­tis dėl to­kio tin­gu­mo re­zul­ta­tų, sos­ti­nės spor­to klu­bas „Gym Plius“ pa­ta­ria pa­įvai­rin­ti ru­ti­ną ir iš­ban­dy­ti pen­kis sma­gius spor­to bū­dus, ku­rie leis pa­si­mė­gau­ti va­sa­riš­ku oru ir iš­lai­ky­ti pui­kią fi­zi­nę for­mą.

Joga

Vienas efektyviausių būdų motyvuoti save sportui ir atgauti vidinę pusiausvyrą – vasaros rytus pradėti jogos treniruotėmis. Pastaraisiais metais itin išaugo šių užsiėmimų populiarumas, todėl nesunkiai rasite bendraminčių sportui gryname ore: socialiniuose tinkluose kuriasi jogos entuziastų bendruomenės, kurios renkasi sportuoti įvairiose vietose – nuo sostinės Vingio parko iki Baltojo tilto ar netgi prie namų esančiuose parkeliuose. Pradėję praktikuoti jogą rytą, ne tik pasisemsite žvalumo visai dienai, bet ir praleisite laiką su motyvuotais ir įkvepiančiais žmonėmis.

Šiaurietiškas ėjimas

Jei vis dar ieškote būdo pradėti vaikščioti daugiau – įsigykite šiaurietiško ėjimo lazdas. Jos perima dalį krūvio nuo apatinės nugaros dalies einant ir tolygiai jį paskirsto po visą kūną. Be to, šiaurietiškas ėjimas – puiki bėgimo alternatyva, nes netaisyklingai bėgant galima padaryti nepataisomos žalos stuburui ar sąnariams. Siūlomos treniruotės puikiai tiks įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, nes jos yra nedidelio intensyvumo ir padeda apsisaugoti nuo širdies bei kraujagyslių sistemos ligų.

Irklavimas

Baidarės – ne tik linksmas draugų ar bendradarbių laisvalaikio užsiėmimas, bet ir puiki proga pasimankštinti. Nustatyta, jog iriantis upėje ar ežere, pečių juostos raumenys dirba kur kas smarkiau nei atliekant analogiškus pratimus treniruokliais.

Žygis

Svajojate apie efektyvią kardiotreniruotę, tačiau bėgimas yra pernelyg sunki užduotis? Tuomet verta išbandyti žygiavimą. Šis užsiėmimas taip pat reikalauja tam tikros ištvermės, tačiau galite suplanuoti savaitgalio žygį ir pradėti jam ruoštis iš anksto: kasdien nueiti nedidelį atstumą ir po truputį jį didinti tol, kol jausitės pakankamai pasirengęs didesniems iššūkiams.

Rato treniruotės

Tikriausiai ne kartą parke ar prie upės matėte grupę žmonių, atliekančių įvairius sporto pratimus sustojus ratu? Tai vadinamosios rato treniruotės, kai atliekami pratimai skirtingoms kūno dalims stiprinti. Prisidėję prie besimankštinančios sporto grupės ne tik turėsite progą pajudėti gryname ore, bet ir išbandysite gerą viso kūno mankštą.