V. Žala ir S. Jurgelėnas užtikrino – vėl važiuos Dakare
Vai­do­tas Ža­la ir Sau­lius Jur­ge­lė­nas pa­tvir­ti­no, kad da­ly­vaus 2019 me­tų Da­ka­ro ra­ly­je. Tai šiam eki­pa­žui bus jau ket­vir­ta­sis Da­ka­ro ra­lis iš ei­lės.

2018-ųjų maratone „Agrorodeo“ komanda užėmė 18 vietą ir yra nusiteikusi siekti maksimaliai gero rezultato artėjančiose varžybose.

„Iš šių metų Dakaro ralio į Lietuvą grįžome nusiteikę vėl ten vykti ir kovoti. Tačiau dalyvavimas Dakare yra didžiulis iššūkis finansiškai, todėl savo planus nutarėme patvirtinti tik pabaigę derybas su pagrindiniais rėmėjais. Labai džiugu, kad ištikimiausi mūsų partneriai „Agrorodeo“ priėmė teigiamą sprendimą“, – džiugią naujieną visiems Lietuvos automobilių sporto gerbėjams pranešė ekipažo vairuotojas V. Žala.

Susitarimai su pagrindiniais partneriais užtikrina, kad pavyks pasiekti numatomą biudžetą kitų metų Dakaro raliui – apie 300–400 tūkst. eurų.

V. Žala ir S. Jurgelėnas važiuos tuo pačiu automobiliu kaip ir šiemet – „Toyota Hilux“. Sportininkų teigimu, jo galimybės dar nėra išnaudotos ir potencialo visureigis turi nemažai.

„Daugiausia kainuoja visureigio atstatymas. Norėdami pasiekti rezultatą, negalime daryti kompromisų: stengiamės naudoti tik geriausias detales. „Hilux“ remonto išlaidos varžybose taip pat sunkiai prognozuojamos – tik išardžius visureigį gali paaiškėti papildomų gedimų“, – pasakojo V. Žala.

2019-ųjų Dakaro ralis pirmą kartą per visą 41 metų istoriją vyks tik vienoje valstybėje – Peru. Ilgai trukusių derybų su įvairiomis valstybėmis rezultatą organizatoriai paskelbė neįprastai vėlai – tik antroje gegužės pusėje.

Komandos šturmano S. Jurgelėno teigimu, ralio maratono organizavimas vienoje valstybėje yra paprastesnis – nereikia kirsti sienų, pervažiavimai tarp greičio ruožų turėtų būti mažesni. Peru yra tokia valstybė, kurioje netrūksta nei smėlio, nei akmenuotų kelių, nei kalnų, tad dalyviams nereikėtų galvoti apie būsimą lengvą trasą. Greičiau priešingai – numanoma, kad artėjančiame Dakare smėlio bus daugiau nei bet kada anksčiau.

„Šiemečio Dakaro trasos Peru smėlynuose nelepino maratono dalyvių. Nors ateinančių metų lenktynės bus pora dienų trumpesnės, organizatoriai žada tikrą smėlio, dulkių ir klaidžių maršrutų fiestą. Gal ne veltui įvesta papildoma naujovė: dalyviai, kurie nesusidoros laiku su dienos iššūkiais ir pasitrauks iš maratono, galės vėl prisijungti po poilsio dienos, bet bus vertinami tik atskiroje įskaitoje. Panašu, jog lengva nebus, bet sunkumais mūsų ekipažo neišgąsdinsi“, – juokavo S. Jurgelėnas.