Pirmame Dakaro etape A. Juknevičius rinkosi alternatyvią strategiją
Po va­kar die­nos dau­giau nei dvie­jų va­lan­dų vė­la­vi­mo star­to po­diu­mo pro­ce­dū­ro­je, Da­ka­ro ra­lio or­ga­ni­za­to­riai iš­lai­kė sa­vo sti­lių ir pir­mo­jo grei­čio ruo­žo star­te – šis au­to­mo­bi­liams bu­vo ati­dė­tas dau­giau nei va­lan­da. Ta­čiau tai ne­iš­mu­šė iš vė­žių iš grei­čiau­sių­jų 20-uko star­ta­vu­sio An­ta­no Juk­ne­vi­čiaus, ku­ris pa­si­rin­ko tak­ti­ką grei­čiau va­žiuo­ti ko­po­mis ir sau­giau ak­me­nuo­tais ruo­žais. Ši tak­ti­ka lie­tu­viui at­ne­šė 24-ą vie­tą. 

Kelias itin pavojingas vietas iš 84 km trasos prieš startą išskyręs „CRAFT bearings“ komandos navigatorius Darius Vaičiulis pakoregavo komandos taktiką – patyręs Dakaro vilkas ilgų tiesiųjų kupinoje trasoje norėdamas kompensuoti variklio galių skirtumą padangų slėgį susimažino labiau nei priešininkai, tai leido būti greitesniems kopose.

„Mes žinom, kad mūsų variklis yra silpniausias tarp dvidešimtuko sportininkų, todėl mes specialiai pasirinkome žemesnį padangų slėgį nei konkurentai. Šis sprendimas mums leido būti greitesniems supustytose kopose, tačiau pavojingiausioje atkarpoje išdžiūvusioje upės vagoje su akmenimis privalėjome būti atsargesni, – pasakojo 10-ame Dakaro ralyje dalyvaujantis lietuvis. – Šis greičio ruožas buvo 1–1,5 % viso Dakaro, tai čia kovoti dėl sekundžių būtų mažų mažiausiai kvaila, todėl mes važiavom užtikrintai, savo tempu ir esame patenkinti.“

Bendrojoje įskaitoje pirmas atgal į stovykloje įrengtą finišą grįžo katarietis Nasseras Al-Attiyah, kuris praėjusių metų nugalėtoją ispaną Carlosą Sainzą aplenkė 1 min. 59 sek. Trečias liko lenkas Jakubas Przygonskis.

Po pirmosios dienos Dakaro organizatoriai antrąją ralio dieną, regis, nori iš peties patikrinti lenktynininkų pasiruošimą. Sportininkų laukia net 342 km ilgio greičio ruožas ir dar daugiau nei 200 km pervažiavimų, o jame organizatoriai žada tikrą pragarą navigatoriams. Tai lems faktas, jog automobiliai startuos pirmieji ir neturės motociklininkų paliktų vėžių pagalbos.