Prancūzijoje visuotinis pamišimas dėl nuolaidos
Vie­no Pra­ncū­zi­jos pre­ky­bos tink­lo spren­di­mas šo­ko­la­do ir rie­šu­tų kre­mo „Nu­tel­la“ kai­ną su­ma­žin­ti net 70 proc. su­kė­lė di­džiu­lį su­ju­di­mą. Žmo­nės sku­bė­jo pri­si­pirk­ti kuo dau­giau šio sal­dė­sio stik­lai­nių.

Ketvirtadienį prie „Intermarche“ parduotuvių nusidriekė ilgos pirkėjų eilės. Internete plintančiuose vaizdo įrašuose matyti, koks chaosas kyla, kai į patalpas patenka nuolaidų medžiotojai.

„Žmonės tiesiog įsiveržė, visus stumdė, laužė daiktus, – pareiškė vienos parduotuvės Forbako mieste, Šiaurės Rytų Prancūzijoje, darbuotojas. – Nedaug trūko, kad būtume iškvietę policiją.“ Tuo metu tinklo darbuotojas iš Revinji prie Orneno pareiškė, kad tai labai dosnus pasiūlymas, tad nereikia stebėtis kilusia psichoze.

Kai kurie žmonės mėgino pagudrauti ir išvakarėse paslėpė stiklainių su „Nutella“ kitose lentynose. Norėdami sumažinti chaosą tinklo darbuotojai nutarė riboti vienam žmogui leidžiamą įsigyti prekės su nuolaidą kiekį. Tačiau tai nesukliudė pirkėjams prie kasų pasirodyti po keletą kartų.

„Intermarche“ savo ruožtu atsiprašė pirkėjų ir pareiškė, kad tokia didžiulė paklausa įmonę nustebino. Stiklainis „Nutellos“ (950 g) tinkle paprastai kainuoja 4,7 euro, o su nuolaida buvo parduodamas už vos 1,41 euro.

Socialinių tinklų vartotojus ažiotažas dėl „Nutellos“ gerokai pralinksmino. „Rimtai??!! Ir visa tai tik dėl „Nutellos“?“ – „Twitter“ paskyroje parašė Kenny Le Bonas. Jis taip pat įkėlė vaizdo įrašą, kuriame matyti minia pirkėjų prie sparčiai tuštėjančių lentynų su „Nutella“. „Sekmadienį ketinau įsigyti stiklainį ar du. Bet dar nenoriu mirti“, – rašė Ruthii Trudie.

„Nutellą“ gaminanti Italijos įmonė „Ferrero“ pareiškė, kad „Intermarche“ vienašališkai priėmė sprendimą dėl nuolaidos, ir perspėjo, jog tinklas dėl tokio sąmyšio rizikuoja nuvilti vartotojus.