Plastikinė „Céline“ provokacija
Pra­ncū­zų ma­dos na­mai „Céli­ne“ ne­se­niai pa­siū­lė sti­lei­voms skaid­rius stan­daus plas­ti­ko pir­ki­nių krep­šius. Ta­čiau šis pro­duk­tas su­lau­kė ga­na prieš­iš­kos reak­ci­jos.

2018 metų pavasario/vasaros kolekcijos pristatyme tarp laisvai krintančių apsiaustų, klostuotų sijonų, odinių rankinių šmėžavo ir pirkinių krepšys. Jis galbūt niekuo neišsiskirtų, jei ne priekyje esantis „Céline“ užrašas ir, aišku, nekukli kaina – 590 dolerių (480 eurų). Ant krepšio keturiomis kalbomis (anglų, prancūzų, vokiečių ir italų) užrašytas perspėjimas laikyti jį toliau nuo vaikų, kad būtų išvengta uždusimo pavojaus.

Tai vienas paskutinių ikoniškosios mados namų meno direktorės Phoebe Philo kūrinių. Ji pernai gruodį paliko „Céline“. Tikėtina, kad prekyboje šis riboto leidimo aksesuaras neužsilaikys, mat ištikimiausi dizainerės gerbėjai nepraleis progos jo įsigyti.

Per "Céline" kolekcijos pristatymą šmėžavo ir plastikiniai pirkinių krepšiai.

Vis dėlto kai kurie socialinių tinklų vartotojai stebėjosi dizainerės sumanymu. Viena mergina rašė tviteryje, kad norėtų pamatyti asmenį, kuris įsigis tą krepšį. „Neketinu gėdinti, tiesiog įdomu pamatyti šį aksesuarą gatvėje“, – teigė ji. Kita stebėjosi, kodėl žmonės išvis tai perka.

Šiuo metu jį galima įsigyti Sietle (JAV) atidarytoje momentinėje mados namų parduotuvėje, kuri veiks iki gegužės 29 dienos. Vėliau parduotuvė keliems mėnesiams kelsis į Vankuverį (Kanada).

Dizaineriai jau ne pirmą kartą sukuria abejonių keliančių produktų. Pavyzdžiui, Prancūzijos mados namai „Balenciaga“ pristatė mėlyną rankinę, kuri neįtikimai primena garsųjį mėlynąjį IKEA pirkinių krepšį.