Lietuvių prekės ženklą garsina pasaulio sporto elitas
Šū­kiu „Svei­ka­ta – bran­giau­sias jū­sų at­ly­gis“ lie­tu­vių pre­kės ženk­las „Lym­po“ vie­ni­ja pa­sau­lio spor­to eli­tą. Ba­lan­džio pa­bai­go­je jau pa­skelb­ta apie par­tne­rys­tę su an­trą­ja pa­sau­lio te­ni­so ra­ke­te Ca­ro­li­ne Woz­niac­ky, o pra­ėju­sią sa­vai­tę dėl il­ga­lai­kės par­tne­rys­tės su­tar­ta su NBA Va­ka­rų kon­fe­ren­ci­jo­je rung­ty­niau­jan­čia Da­la­so „Ma­ve­ricks“ eki­pa.

„Partnerystėmis siekiama kuo plačiau skleisti žinią apie „Lympo“, didinti vartotojų pasitikėjimą ir auginti produktų vartojimą. Galima didžiuotis, kad garsiausi pasauliniai vardai pritaria idėjai, kad sveikatingumas yra svarbiausia vertybė. Nuo šiol bendromis pastangomis bus siekiama, kad „Lympo“ būtų dar garsesnis ir kuo daugiau žmonių atrastų judėjimo ir fizinio aktyvumo malonumą. Tai vaistas nuo visų ligų“, – sako Lympo patarėjas Antanas Guoga.

Pasak Dalaso „Mavericks“ komandos vadovo ir savininko Mark Cuban, susitarimas pasiektas, nes ekipai priimtina misija sukurti sveikesnį pasaulį naudojant naujausias technologijas, skatinančias judėti ir sveikai gyventi.

„Ilgalaikis susitarimas užtikrina, kad mūsų fanai galės dalyvauti komandos paskelbtuose iššūkiuose ir už gerus rezultatus gauti produktų iš mūsų platformos, įskaitant bilietus į varžybas“, – teigia M. Cuban.

Rugsėjo mėnesį Lietuvoje startuos speciali „Lympo“ aplikacija, kuri vartotojų fizinį aktyvumą konvertuos į „Lympo“ žetonus – LYM. Vadinamaisiais lymais bus galima atsiskaityti už prekes ar paslaugas specializuotoje „Lympo“ platformoje (angl. marketplace) arba išsikeisti į eurus ar dolerius biržoje.

„Kai „Lympo“ startavo, LYM vertė buvo apie du dolerio centai, šiandien kaina išaugus beveik dešimt kartų. „Lympo“ entuziastai labai patenkinti, toks kilimas rodo, kad „Lympo“ vizija tikima, tai neįtikėtina sėkmė“, – teigia Antanas Guoga.

Planuojama, kad „Lympo“ ir „Mavericks“ partnerystės rėmuose lietuvių kurtas prekės ženklas puikuosis ant ekipos sporto bazių, o už „Lympo“ žetonus bus galima įsigyti bilietus į komandos varžybas.

Per pirminį kriptovaliutos siūlymą (angl. ICO) „Lympo“ pritraukė daugiau nei 12 mln. JAV dolerių. Lympo Lietuvoje startavo kaip individualių treniruočių platforma. Lympo vadovauja kompanijos bendraįkūrėja Ada Jonušė.