Klientus konsultuos robotas Peperis
Ro­bo­tai ne­bė­ra tik at­ei­ties ino­va­ci­jos – to­kie dar­buo­to­jai jau dir­ba įvai­riuo­se Lie­tu­vos pa­slau­gų cen­truo­se, ta­čiau nuo šiol bus su­tin­ka­mi ir kny­gy­nuo­se. 

Viso pasaulio dėmesį prikaustęs robotas humanoidas Peperis atkeliavo į Lietuvą. Maža to, pas mus jis ketina pasilikti ilgiau, įsidarbindamas viename iš didžiausių Baltijos šalių knygynų „Pegasas“.

„Softbank Robotics“ sukurtas robotas Peperis yra dirbtinio intelekto robotas humanoidas. Peperis – pirmasis pasaulyje masiškai pagamintas robotas, kuris ne tik geba bendrauti su žmonėmis, atpažinti bei reikšti emocijas, bet ir moka palaikyti pokalbį, atsakydamas į klausimus ir pats juos užduodamas.

Knygyno „Pegasas“ generalinė direktorė Lina Zairienė atskleidžia – robotas Peperis taps nuolatiniu knygynų tinklo „Pegasas“ darbuotoju.

„Robotas Peperis moka atpažinti žmogaus emociją ir palaikyti akių kontaktą viso pokalbio metu. Be to, Peperis gali save išreikšti ir gestikuliuodamas rankomis – visai kaip gyvas žmogus“, – pasakoja L. Zairienė.

Pasak jos, viena iš svarbiausių Peperio misijų – bendrauti, konsultuoti ir nudžiuginti žmones, tačiau ateityje numatoma daugiau veiklų. Taip pat numatomas roboto Peperio turas po kitų Lietuvos miestų „Pegaso“ knygynus. Tuo siekiama, kad su Peperiu susipažintų kuo daugiau žmonių ir jiems dėl to nereikėtų specialiai vykti į sostinę.