70 proc. atpigusi „Nutella“ parduotuvėje sukėlė chaosą
Vie­no Pra­ncū­zi­jos pre­ky­bos tink­lo spren­di­mas šo­ko­la­do ir rie­šu­tų kre­mo „Nu­tel­la“ kai­ną su­ma­žin­ti net 70 proc. su­kė­lė vi­suo­ti­nį pa­mi­ši­mą – pir­kė­jai vi­so­je ša­ly­je su­sku­bo pri­si­pirk­ti kuo dau­giau sal­dė­sio stik­lai­nių, o vie­nas tink­lo dar­buo­to­jas ki­lu­sį ažio­ta­žą net pa­ly­gi­no su or­gi­ja.

Ketvirtadienį internete paskelbtuose vaizdo įrašuose matyti ilgos pirkėjų eilės, nusidriekusios prie „Intermarche“ parduotuvių, taip pat chaosas parduotuvėse, į jas įsiveržus nuolaidų medžiotojams.

Tuo tarpu tinklo darbuotojas iš Revinji prie Orneno pareiškė, kad dėl kilusio sujudimo nereikia stebėtis: „70 proc. nuolaida? Gi tai pigiau grybų!“

„Intermarche“ atsiprašė pirkėjų ir pareiškė, kad tokia didžiulė paklausa įmonę „nustebino“.

„Nutella“ stiklainiai tinkle paprastai kainuoja po 4,5 euro, tačiau su nuolaida jie buvo parduodami už vos 1,41 euro.

Internautus ažiotažas dėl „Nutella“ gerokai palinksmino.

„Rimtai??!! Ir visa tai tik dėl „Nutella“?“, – savo „Twitter“ paskyroje parašė Kenny Le Bonas, prie įrašo pridėjęs vaizdo įrašą, kuriame matyti minia pirkėjų prie sparčiai tuštėjančio „Nutella“ stiklainių stovo.

„Sekmadienį ketinau įsigyti stiklainį ar du. Bet dar nenoriu mirti“, – parašė Ruthii Trudie.

„Nutella“ gaminanti Italijos įmonė „Ferrero“ pareiškė, kad „Intermarche“ „vienašališkai“ priėmė sprendimą dėl nuolaidos, ir pridūrė, kad tinklas rizikuoja „sukelti sąmyšį ir nuvilti“ vartotojus.