„Starbucks“ bandys įsiteikti kavos snobams
„Star­bucks“ ver­žia­si į esp­re­so na­mus. Pir­ma­die­nį ka­vi­nių tink­las pa­skel­bė, kad rug­sė­jo mė­ne­sį Ita­li­jo­je ati­da­rys sa­vo pir­mą­jį fi­lia­lą.

Amerikiečių bendrovė savo pirmąją kavinę Italijoje įkurdins istoriniame pašto pastate, esančiame priešais Cordusio aikštę, Milano centre, visai netoli nuo garsiosios katedros.

„Starbucks“ vadovas Howardas Schultzas teigia, kad kavinių tinklo vizija jam kilo po apsilankymo Italijoje. „Aš atvykau į Milaną jaunystėje, 1983 metais... Italijos kava užbūrė mano vaizduotę, – teigė H. Schultzas ir pridūrė: – Mes atvykstame ne mokyti italų, kaip gaminti kavą. Mes čia atvykstame nuolankiai ir pagarbiai nusiteikę, kad parodytume, ką mes išmokome.“

„Starbucks“ laukia nemenkas iššūkis, kad įtiktų italų kavos mėgėjams, kurių milijonai savo dieną pradeda ir beveik kiekvieną valgį užbaigia espreso puodeliu tūkstančiuose nedidelių po visą pusiasalį išsibarsčiusių kavinių.

Remiantis Italijos maitinimo įstaigų federacijos FIPE duomenimis, kasmet Italijos baruose ir kavinėse išgeriama apie 6 mlrd. espreso puodelių, ir tai duoda 6,6 mlrd. eurų įplaukų.

64 metų H. Schultzas „Starbucks“ iš nedidelio verslo pavertė tarptautiniu kavinių tinklu. 1987 metais tebuvo vos 11 „Starbucks“ kavinių. Šiandien pasaulyje veikia apie 29 tūkst. kavinių, kuriose kas savaitę aptarnaujama apie 100 mln. klientų.