„Benetton“ reklama vėl prieštaringa
Pra­ncū­zi­jos lab­da­ros or­ga­ni­za­ci­ja „SOS Me­di­te­ran­nee“ su­kri­ti­ka­vo Ita­li­jos ma­dos mil­ži­nę „Be­net­ton“ už rek­la­mos kam­pa­ni­ją, ku­rio­je fi­gū­ruo­ja iš­gel­bė­tų mig­ran­tų nuo­trau­kos.

„SOS Mediterannee“ visiškai atsiriboja nuo šios kampanijos, nes bendrovė naudojasi nuotrauka, padaryta birželio 9 dieną mūsų komandoms gelbėjant žmones jūroje“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė organizacija.

Fotografijoje, kurią mados namų grupė publikavo internete ir laikraščiuose, matyti gelbėjami migrantai, o šalia jų įklijuotas „Benetton“ logotipas. „Žmogiškoji tragedija, galėjusi įvykti Viduržemio jūroje, negali būti naudojama komerciniams tikslams“, – tvirtina organizacija.

„SOS Mediterannee“ laivas „Aquarius“ praėjusią savaitę Viduržemio jūroje išgelbėjo 630 migrantų. Kebli situacija susidarė, kai populistinė Italijos valdžia atsisakė leisti šalies uoste prisišvartuoti išgelbėtus žmones plukdžiusiam laivui. Savaitę jūroje klaidžiojusius migrantus galiausiai priėmė Ispanija.

„Benetton“ kritikos dėl kontroversiškų reklamos kampanijų sulaukia jau ne pirmą kartą. Anksčiau bendrovė savo reklamose vaizdavo AIDS sergantį pacientą, juodaodę moterį, maitinančią baltaodį vaiką, ir net buvusį popiežių Benediktą, besibučiuojantį su Egipto imamu.