Po tragiškai pasibaigusios avarijos Italijoje, lietuvių kompanija ieško kaltų
Ita­li­jo­je su­mai­to­tą su­nkve­ži­mį val­dan­ti Lie­tu­vos įmo­nė „TLB“ dėl su­si­dū­ri­mo su trau­ki­niu kal­ti­na ge­le­žin­ke­lio per­va­žos sig­na­li­za­ci­ją.

Bendrovė teigia, jog sunkvežimis važiavo su trijų automobilių palyda, du iš šių automobilių pravažiavo pervažą dar iki į ją įvažiuojant sunkvežimiui.

Pasak „TLB“ transporto vadovo Mariaus Venciaus, pervažos užtvarai pradėjo leistis tik įvažiavus pačiam sunkvežimiui.

„Privažiavome pervažą, vairuotojas sustojo, dvi palydos mašinos pervažiavo pervažą, (...) tada per raciją vairuotojui pasakė važiuoti. Vairuotojas pradėjo važiuoti ir kai tik jis užvažiavo ant bėgių, užsidegė „Stop“ signalai ir pradėjo leistis užtvarai“, – BNS ketvirtadienį sakė M. Vencius.

„Vairuotojui nieko neliko kaip tik važiuoti toliau, o po penkių sekundžių buvo smūgis į sunkvežimio galą“, – pridūrė jis.

„Versija yra tokia, kad blogai suveikė geležinkelio pervažos signalizacija. Aš netikiu, kad du žmonės, kurie pervažiavo pervažą, mūsų vairuotojas ir vienas gale likęs palydos automobilis važiuotų per raudoną signalą, tai būtų tiesiog neįtikėtina“, – kalbėjo „TLB“ atstovas.

Pasak jo, sunkvežimis vežė negabaritinį krovinį, todėl jam ir reikėjo palydos.

M. Vencius pabrėžė, kad sunkvežimis ir vairuotojas buvo drausti, jis buvo blaivus.

„Jis buvo ligoninėje, jį švietė, bet jis sąmoningas. Viskas tvarkoje, jis stabiliai vaikščiojo, kalbėjo be sutrikimų“, – sakė „TLB“ transporto vadovas.

Per nelaimę Italijos šiaurėje žuvo du ir buvo sužeisti dar 18 žmonių. Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys keleivinio traukinio vagonai.