Dėl gedimo daliai „Tele2“ klientų nepasiekiamos paslaugos
Mo­bi­lio­jo ry­šio ope­ra­to­rės „Te­le2“ vie­na­me iš duo­me­nų cen­trų įvy­ko ge­di­mas, dėl to da­lis klien­tų ne­ga­li nau­do­tis pa­slau­go­mis. Ar­ti­miau­siu me­tu ge­di­mą ke­ti­na­ma pa­ša­lin­ti, pra­ne­šė bend­ro­vė.

„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.

Neturintiems ryšio klientams bendrovė rekomenduoja perkrauti telefoną arba bandyti skambinti šiek tiek vėliau.

„Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia“, – teigia A. Baranauskas.