„Tavo eilė, Elonai“: „Hyundai“ paskelbė iššūkį Elonui Muskui
Per pa­sta­rą­sias ke­le­tą sa­vai­čių Že­ne­vos au­to­mo­bi­lių par­odo­je bu­vo pri­sta­ty­tos ke­lios elek­tri­nės trans­por­to prie­mo­nės, ku­rios, kai ku­rių bu­vo pa­va­din­tos „Tes­la žu­di­kė­mis“. Tai sa­ky­da­mi jie tu­ri gal­vo­je, kad nau­jo­sios elek­tri­nės trans­por­to prie­mo­nės ga­li kon­ku­ruo­ti su „Tes­la“ ir kai ku­riais at­ve­jais jie yra tei­sūs.

„Hyundai“ tikrai taip galvoja. Jie mano, kad gali konkuruoti su Elon‘u Musk‘u ir tai gana drąsiai pademonstravo pakabinę milžinišką reklaminę iškabą pačioje Ženevoje. Jame „Hyundai“ reklamuoja savo naująjį elektrinį visureigį „Kona EV“ ir teigia, kad dabar „Tavo eilė, Elon‘ai“.

„Kona EV“ greičiausiai bus naujojo „Model Y“ varžovas. „Model Y“ bus mažesnis už „Model X“ ir grindžiamas „Model 3“ gamybos platforma.

Kompaktiškasis „Kona EV“, kuris turi 64 kWh bateriją, vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 470 kilometrų. „Hyundai“ siūlys ir mažesnę „Kona EV“ automobilio versiją, tai yra su 32 kWh baterija ir vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 300 km.

Automobiliai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 7,6 sekundes (su galingesne baterija aut. past.) ir per 9,3 sekundes (su mažesne baterija). Pirmasis bus varomas 150 kWh galios variklio, o antrasis – 99 kWh.

Panašu, kad pagrindinis „Hyundai“ siunčiamas signalas yra tai, kad konkurencija elektromobilių rinkoje tik didėja. Ir nors ilgą laiką „Tesla“ galėjo jaustis ganėtinai ramiai šioje rinkoje, bet tokie automobiliai, kaip „Kona EV“ ir „Jaguar I-Pace“ tampa pavojingais konkurentais Elon‘ui Musk‘ui.

Beje, šis reklaminis iššūkis Elon‘ui Musk‘ui yra jau nebe pirmas.

„Audi“ dar praėjusiais metais taip pat bandė nedviprasmiškai įgelti Elon‘ui Musk‘ui su savo reklaminiu stendu Berlyne. Taip buvo bandoma reklamuoti „e-tron Sportback“ elektromobilį.

O dabar ir „General Motors“ savo naujoje reklamoje bando paerzinti „Tesla“. Tiesa, tai daro gerokai subtiliau nei „Hyundai“ ar „BMW“. Reklamoje „Cadillac CT6“ vairuotojui įjungus autopiloto sistemą, automobilis pralekia pro „Tesla Model S“ elektromobilį ir teigiama, kad tai „pirma tikra laisvų rankų valdymo systema greitkelyje“. Reklamuodama naująjį „Cadillac CT6“ automobilį, „GM“ savo reklamoje teigia, kad „Ateitis jau čia“.

Žinoma, tai yra daugiau marketinginiai žaidimai, bet vartotojams nuo to tik geriau. Auganti elektromobilių pramonė ir vis didėjanti konkurencija tarp gamintojų tikėtina, kad ne tik pasiūlys dar daugiau įvairių elektromobilių, bet ir mažins pačių transporto priemonių kainą.