Buvusį „Automagistralės“ vadovą atsivijo šimtatūkstantinis ieškinys
Dėl įmo­nės lė­šų iš­švais­ty­mo, pikt­nau­džia­vi­mo, as­me­ni­nės nau­dos sie­ki­mo „Au­to­ma­gis­tra­lės“ bu­vu­siam va­do­vui Vla­dis­la­vui Mo­liui pa­teik­tas šim­ta­tūks­tan­ti­nis ieš­ki­nys, ra­šo por­ta­las del­fi.lt.

Susisiekimo ministro patarėja Vytautė Šmaižytė portalui teigė, kad ieškinys dėl buvusio „Automagistralės“ vadovo jau įteiktas teismui, jo suma siekia 173,4 tūkst. eurų.

Pasak patarėjos, prie lėšų iššvaistymo ir daugiau nei 200 tūkst. eurų įmonei padarytos žalos galimai prisidėjusiai buvusiai įmonės buhalterei Birutei Rankauskienei ieškinys tik rengiamas ir artimiausiu metu bus teikiamas.

BNS primena, kad V. Molis ir B. Rankauskienė iš pareigų atleisti liepos pradžioje. Automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis liepą BNS teigė, kad jie atleisti dėl galimo turto iššvaistymo, darbuotojams nemokamų atlyginimų, neteisingai apskaičiuojamų darbo valandų.

Atleisti įmonės darbuotojai apskundė savo atleidimus – V. Molio skundas buvo atmestas, tačiau Darbo inspekcijos Vilniaus teritorinio skyriaus darbo ginčų komisija rugsėjo pabaigoje nutarė, kad B. Rankauskienė pareigų atleista neteisėtai ir nurodė, kad „Automagistralė“ privalo jai išmokėti kompensaciją – BNS duomenimis, beveik 10 tūkst. eurų už priverstinę pravaikštą bei 23,6 tūkst. eurų kompensaciją.

Spalio pradžioje Susisiekimo ministerija paviešino „Automagistralės“ audito rezultatus, kuriuos susisiekimo ministras Rokas Masiulis pavadino sukrečiančiais. Paaiškėjo, kad įmonei padaryta daugiau nei 200 tūkst. eurų žalos, įmonės vadovybė pirko prabangius automobilius, kūrė fiktyvias pareigas, pavyzdžiui, viešųjų pirkimų specialisto-sandėlininko padėjėjos, už įmonės pinigus vyko atostogų ir kitaip švaistė pinigus bei siekė asmeninės naudos.

Neskaidrius „Automagistralės“ NT pirkimus tiria Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT). Balandį teisėsauga pradėjo tyrimą, įtariant, kad „Automagistralės“ vadovai ir vienos didžiausių šalyje kelių ir tiltų statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ darbuotojai galėjo piktnaudžiauti kelių remonto viešuosiuose pirkimuose.