Premjero manymu, Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia
Prem­je­ras Sau­lius Skver­ne­lis sa­ko ne­ma­nan­tis, kad Vil­nių kaip „Eu­ro­pos G taš­ką“ vaiz­duo­jan­ti rek­la­ma per­žen­gia mo­ra­lės nor­mas, bet bū­tų no­rė­jęs ge­riau su­de­rin­ti jos pra­džios lai­ką.

„Aš galvoju, kad tai yra keistas reklaminis būdas pasirinktas, bet demokratinėje šalyje tai neperžengia, manau, mūsų teisės reguliavimo dalykų, manau, kad ir moralės nėra peržengtos normos. Laikas – mes kalbame apie tikrai mums labai svarbų vizitą į Lietuvą, į sostinę tame tarpe, ir tai bus puiki galimybė parodyti, kas yra Vilnius, kokia yra Lietuva, kalbu apie popiežiaus vizitą, tai galbūt tuos veiksmus reikėjo pasiderinti, bet tai yra Vilniaus sprendimas“, – LRT radijui antradienį sakė S. Skvernelis.

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

S. Skvernelis antradienį sakė nematantis tokių sąsajų, nes reklamoje kalbama apie Vilniaus kultūrinį, istorinį patrauklumą.

„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė ragino nesieti popiežiaus vizito ir reklamos, kadangi kampanija pasibaigs likus beveik mėnesiui iki pontifiko kelionės į Baltijos šalis.

Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę-žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.