Kaune pridygs viadukų
Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­ja ieš­ko ran­go­vo, ku­ris sta­tys Sar­gė­nų via­du­ką ir til­tą Kau­ne, prie pre­ky­bos cen­tro „Me­ga“, ša­lia Vil­niaus-Klai­pė­dos au­to­ma­gis­tra­lės. Mak­si­ma­li pro­jek­to ver­tė sie­kia be­veik 40 mln. eu­rų.

Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas sako, jog gruodžio pabaigoje pasirašius sutartį dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos, būtina pertvarkyti ir Sargėnų sankryžą.

„Vytėnų sankryžos ties „Mega“ praplėtimo sutartis jau pasirašyta, dabar reikalingas tiltas ir Sargėnų sankryžos sutvarkymas, kad būtų užtikrinta, jog spūstys nebesiformuos“, – BNS teigė V. Andrejevas.

Kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Lipkevičius BNS patvirtino, kad gruodžio 31 dieną su bendrove „Fegda“ pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos.

„Mega“ pernai priešinosi Kelių direkcijos siūlomai Islandijos plento rekonstrukcijos eigai – „Megą“ valdanti bendrovė „Baltic Shopping Centers“ baiminosi, kad po rekonstrukcijos nebebus galima patekti į Sargėnus, tačiau Kelių direkcija užtikrino, jog pravažiavimas bus išsaugotas.

Sargėnų sankryžos pertvarkos rangovo konkursą, kurio maksimali vertė – 39,5 mln. eurų, direkcija paskelbė gruodžio 31 dieną. Pasiūlymų laukiama iki vasario 12 dienos.

Be šių sankryžų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: ruožas nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos bus rekonstruotas į aštuonių eismo juostų kelią, bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.