Prasminga „Lacoste“ iniciatyva
Pra­ncū­zų ma­dos mil­ži­nės „La­cos­te“ kro­ko­di­liu­kas yra vie­nas žy­miau­sių lo­go­ti­pų pa­sau­ly­je. Ko­vo pra­džio­je bend­ro­vė pa­skel­bė, jog pra­de­da pre­ky­bą bal­tais po­lo marš­ki­nė­liais, ant ku­rių pui­kuo­ja­si 10 nyks­tan­čių rū­šių at­sto­vų gra­fi­niai ženk­liu­kai.

Kalifornijos jūrų kiaulių (Phocoena sinus) yra likę vos 30, Birmos stoginių vėžlių (Batagur trivittata) – 40, šiaurinių žebenkštinių lemūrų (Lepilemur septentrionalis) – 50, Javos raganosių (Rhinoceros sondaicus) – 67, juodaskiauterėtųjų gibonų (Nomascus nasutus) – 150, pelėdinių papūgų (Strigops habroptilus) – 157, Kalifornijos kondorų (Gymnogyps californianus) – 231, saolų (Pseudoryx nghetinhensis) – 250, Sumatros tigrų (Panthera tigris sondaica) – 350, Anegados iguanų (Cyclura pinguis) – 450.

Sumatros tigras / AFP/Scanpix nuotrauka

Kolekcija, kaip ir patys gyvūnai, yra labai ribota – prekyboje pasirodė 1775 marškinėliai. Jie buvo pristatyti per Paryžiaus mados savaitę. Kūrėjai bendradarbiavo su Pasauline gamtos apsaugos organizacija. „Lacoste“ siekia atkreipti dėmesį į šią problemą ir už gautas lėšas paremti nykstančių gyvūnų išsaugojimo programas.

Pelėdinė papūga / pbs.org nuotrauka

Ši iniciatyva pasirodė labai sėkminga, mat per kelias dienas beveik visi marškinėliai, kainuojantys po 150 eurų, buvo išgraibstyti. Interneto svetainėje www.lacoste.com galima ne tik peržiūrėti likusią kolekciją, bet ir sužinoti daugiau apie nykstančius gyvūnus.

Beje, „Lacoste“ logotipas per 82 gyvavimo metus išliko beveik toks pats ir iki šiol niekad nebuvo pakeistas kitu gyvūnu. Garsųjį ženkliuką įkvėpė prancūzų teniso žaidėjas René Lacoste, kuris praėjusio amžiaus trečią dešimtmetį buvo vadinamas krokodilu.