Oro bendrovė kaltinama dėl katės dingimo
Vie­nas su­si­sie­lo­jęs Ma­lai­zi­jos oro bend­ro­vės „Ma­lay­sia Air­li­nes“ ke­lei­vis kal­ti­na fir­mą dėl ka­tės, ku­ri tu­rė­jo bū­ti ga­be­na­ma su juo vi­daus rei­su į sos­ti­nę, pra­ra­di­mo.

Tai naujausias incidentas, ištikęs iš problemų neišsikapstančią „Malaysia Airlines“. Kiranas Kumaras Nesarajahas socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad oro uosto Labuane Malaizijos rytuose darbuotojai prieš lėktuvo pakilimą leido jo augintinei išbėgti ant pakilimo tako.

Gyvūnas buvo specialioje dėžėje, kuri buvo užrakinta. Tačiau K. K. Nesarajahas teigia, kad užregistravus katę skrydžiui kažkas atidarė dėžę ir paskui nežinojo, kaip ją uždaryti, todėl augintinė ištrūko. Katė pasislėpė kažkuriame pakilimo tako nutekamajame vamzdyje.

Pasak keleivio, darbuotojai gyvūno ieškojo tik 10 minučių, o tada lėktuvas pakilo skristi į Kvala Lumpūrą. Sostinėje lėktuvo įgula ir oro uosto darbuotojai nieko nežinojo. „Nė vieno skambučio. Niekas negalėjo paaiškinti, kas nutiko“, – priekaištavo vyras.

Oro bendrovės pareiškime nurodoma, kad incidentas tiriamas.