Sporto prekių gigantas atveria duris
Spor­to en­tu­zias­tų il­gai lauk­ta par­duo­tu­vė „De­cath­lon“ pir­muo­sius pir­kė­jus pa­si­tiks jau šio šeš­ta­die­nio ry­tą. Pra­ncū­zi­jos spor­to pre­kių mil­ži­nė pir­mą­ją Bal­ti­jos ša­ly­se par­duo­tu­vę ati­da­ro Vil­niu­je, Vi­kin­gų g. 5, ša­lia pre­ky­bos cen­tro „I­KEA“. Ofi­cia­lio­je ati­da­ry­mo šven­tė­je kvies­ti­niams sve­čiams „De­cath­lon“ su­ren­gė eks­kur­si­ją po 5000 m2 par­duo­tu­vę, su­pa­žin­di­no su nau­jau­sio­mis jų su­kur­to­mis spor­to ino­va­ci­jo­mis ir vai­ši­no svei­kes­niais pus­ry­čiais.

Oficialiame atidarymo renginyje sveikinimo kalbą sakė Prancūzijos ambasadorė Lietuvoje Claire Lignieres-Counathe ir Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius. Renginyje taip pat dalyvavo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto prezidentė Daina Gudzinevičiūtė.

„Džiaugiuosi jau antrą kartą per šiuos du mėnesius dalyvaudama Prancūzijos verslo įsikūrimo Lietuvoje šventėje. Tikiuosi, kad Prancūzijos ir Lietuvos verslo santykiai ateityje dar labiau stiprės. Jau kelios prancūzų kartos užaugo su „Decathlon“ prekės ženklu, pagaliau jis atėjo ir į Lietuvą ir galės džiuginti lietuvių šeimas“, – sakė Prancūzijos ambasadorė Claire Lignieres-Counathe.

Tardamas sveikinimo žodį Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius sveikino „Decathlon“ darbuotojus ir džiaugėsi, kad naujasis sporto prekių flagmanas prisidės prie teigiamų sostinės pokyčių. „Vilniečiai yra sportiški, besidomintys ir praktikuojantys pačias įvairiausias sporto šakas. Tad neabejoju, kad pasaulinio masto tinkle, kurio atėjimą į sostinę labai sveikinu, tikrai ras būtent tai, ko reikia. Ypatingai džiugu, kad tinklas savo plėtrai pasirinko pietinį Vilnių – šios šalia oro uosto esančios teritorijos, kurią dėl patogaus išplanavimo pasirinko ir kiti pasaulinio garso tinklai, per artimiausią dešimtmetį laukia daugybė pozityvių pokyčių“, – sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

„Decathlon“ – ne tik parduotuvių tinklas, bet ir pasaulyje pripažintų išskirtinių sporto prekių kūrėjai, subūrę vieną didžiausių inžinierių ir dizainerių komandų Prancūzijoje. Atidarymo renginio dalyviai turėjo progą pirmieji susipažinti su „Decathlon“ sukurtomis inovacijomis – per kelias minutes išsiskleidžiančia palapine, kurios nereikia statyti, paviršinio nardymo kauke, iš perdirbtų plastiko butelių pagamintu fliso džemperiu, nepraduriamu krepšinio kamuoliu.

Naujoje parduotuvėje bus galima įsigyti prekių 70-čiai skirtingų sporto šakų. Dalį jų lankytojai galės išbandyti dešimtyje sporto salelių. Šalia parduotuvės įrengta 500 m2 sporto aikštelė, čia šiltuoju metų laiku lankytojai bus kviečiami ne tik išbandyti prekes, žaisti futbolą ar krepšinį, bet ir apsilankyti įvairių sporto šakų renginiuose.

Pasak „Decathlon Lietuva“ vadovo Nicola Fogola, „Decathlon“ yra ne tik parduotuvė, bet ir vieta, kurioje lankytojai prieš įsigyjant gali išbandyti visas sporto priemones. Vienas iš pagrindinių kompanijos tikslų – įvairiomis sportinėmis veiklomis sudominti kuo daugiau žmonių ir suteikti galimybę sportuoti visiems to norintiems.

Parduotuvėje Vilniuje dirba 45 darbuotojai. 40 jų – savo mėgstamą sporto šaką išmanantys ir praktikuojantys sporto entuziastai. Įdarbindami žmones, „Decathlon“ turi vieną svarbų atrankos kriterijų – darbuotojai turi būti kurios nors sporto šakos atstovai. Įmonė daug dėmesio skiria darbuotojų mokymams, suteikdama galimybę kiekvienam sporto lyderiui tapti savo šakos ambasadoriumi ir populiarinti mėgiamą sportą aktyvios Vilniaus bendruomenės narių tarpe.

„Darbuotojus sporto lyderiais mes vadiname todėl, kad visi jie praktikuoja tą sporto šaką, už kurią yra atsakingi savo darbo vietoje. Pavyzdžiui, plaukimo prekių erdvėje dirba tik tie žmonės, kurie šį sportą aktyviai praktikuoja, tam kad mūsų pirkėjams galėtų suteikti visapusišką vertingą informaciją ne tik apie jiems tinkamiausių prekių pasirinkimą, bet ir įsitraukimą į sporto bendruomenes“, – pasakojo N. Fogola.

Visame pasaulyje išskirtine prekių kokybe išgarsėjęs sporto ir laisvalaikio prekių tinklas „Decathlon“ visoms Lietuvoje parduodamoms prekėms suteiks mažiausiai dviejų metų garantiją, kai kurioms prekėms, pavyzdžiui kuprinėms, garantija galios net 10 metų, o dviračių rėmams – visą gyvenimą. Galiojimo laikotarpį klientai ras nurodytą prie konkrečių prekių.

„Decathlon“ tinklas valdo daugiau nei 1400 parduotuvių Europoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Afrikoje, Azijoje. 47 šalyse veikiančiose parduotuvėse dirba apie 80 tūkstančių žmonių. Artimiausios „Decathlon“ parduotuvės yra Lenkijoje, kurioje šiuo metu veikia beveik 50 parduotuvių. Praėjusiais metais (2017 m. duomenys) „Decathlon“ grupės pajamos siekė 11 mlrd. EUR. „Decathlon Lietuva“ 100% įmonės akcijų priklauso Prancūzijos kompanijai „Decathlon“.