Sandėris, įeisiantis į mados industrijos istoriją
Ma­dos na­mai „Mi­chael Kors“ an­tra­die­nį pa­skel­bė su­si­ta­rę dėl Ita­li­jos ma­dos mil­ži­nės „Ver­sa­ce“ įsi­gi­ji­mo. Lon­do­ne įsi­kū­ru­sių „Mi­chael Kors“ pra­ne­ši­me spau­dai nu­ro­do­ma, kad bend­ro­vė su­si­ta­rė dėl san­do­rio, ku­rio ver­tė sie­kia 1,83 mlrd. eu­rų (2,1 mlrd. JAV do­le­rių).

„Mes džiaugiamės galėdami į savo prabangių prekės ženklų šeimą priimti „Versace“ ir esame įsipareigoję investuoti į įmonės augimą“, – sakė „Michael Kors“ generalinis direktorius Johnas D. Idolas.

Tuo tarpu Italijos mados namų dizaino direktorė bei viceprezidentė Donatella Versace teigė, kad sandoris su „Michael Kors“ buvo būtinas norint užtikrinti ilgalaikę „Versace“ sėkmę.

„Michael Kors“ teigia planuojantys „Versace“ parduotuvių skaičių visame pasaulyje padidinti 50 proc. iki 300.

„Versace“ įsigijimas yra dar vienas tvirtas „Michael Kors“ žingsnis į aukščiausios klasės mados rinką – praėjusiais metais „Michael Kors“ už 1,4 mlrd. JAV dolerių įsigijo dėl prabangių moteriškų aukštakulnių geriausiai žinomą prekės ženklą „Jimmy Choo“.

Analitikai taip pat teigia, kad šiais sandoriais „Michael Kors“ sutvirtina savo pozicijas konkuruojant su Paryžiuje įsikūrusiais prabangių prekių konglomeratais LVMH ir „Kering“ bei šveicarų bendrove „Richemont“.

„Versace“ 1978 metais įkūrė dizaineris iš Kalabrijos regiono Gianni Versace, tačiau jį 1997 metais Majamyje nužudė serijinis žudikas Andrew Cunananas. Po G. Versace mirties prekės ženklo valdymą perėmė jo sesuo Donatella.

Prieš ketverius metus 20 proc. „Versace“ akcijų įsigijo JAV privataus kapitalo fondų valdymo bendrovė „Blackstone“.