Nealkoholinio „alkoholio“ mada
Vis di­des­nei da­liai lie­tu­vių al­ko­ho­lis pa­mėg­tuo­se gė­ri­muo­se – jau ne­bū­ti­nai rei­ka­lin­gas. Ga­lė­da­mi rink­tis iš nuo­lat au­gan­čio ne­al­ko­ho­li­nių gė­ri­mų asor­ti­men­to pir­kė­jai vis daž­niau ren­ka­si bū­tent ne­al­ko­ho­li­nes alaus, sid­ro ar vy­no rū­šis bei ki­tus gai­viuo­sius gė­ri­mus.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė sako, kad pirkti nealkoholines populiarių gėrimų alternatyvas tampa net savotiškai madinga, o tokių gaminių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug penkis kartus.

„Pirkėjai Lietuvoje vis dažniau gėrimus renkasi dėl jų skonio ar gaivinančių savybių, o ne dėl sudėtyje esančio alkoholio. Tai ypač pasakytina apie alų ir sidrą, kurių nealkoholinių variantų pasiūla ir pardavimas per metus reikšmingai išaugo. Pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, nealkoholinio alaus ir sidro pardavimas išaugo net 136 procentais. Nealkoholinio vyno nupirkta 85 proc. daugiau“, – pranešime spaudai teigė B. Čaikauskaitė.

Anot jos, į augančią tokių gėrimų paklausą reaguojama plečiant jų asortimentą. Pirkėjai gali rinktis įvairių rūšių alų be alkoholio – nuo šviesaus ir kvietinio iki tamsaus bei įvairių skonių alaus kokteilių. Iš nealkoholinio vyno rūšių populiariausias yra baltasis. Už jo rikiuojasi raudonasis ir rožinis vynas bei šių rūšių putojantys vyno gėrimai.

Visų gėrimų pardavimas gerokai išauga vasaros metu, o ypač karštomis dienomis bei savaitgaliais. Tuomet gerokai šokteli ne tik nealkoholinio alaus, alaus kokteilių ar sidro, bet ir įvairių gaiviųjų gėrimų, gazuoto bei negazuoto vandens pardavimas. Rinkdamiesi juos gyventojai vis daugiau dėmesio skiria jų sudėčiai, maistinėms bei vertingosioms savybėms.