Lietuviškai reklamai – prestižinis „Grand Prix“ apdovanojimas
Tech­no­lo­gi­jų ly­de­rė „Te­le2“ Slo­vė­ni­jo­je „Gol­den Drum“ fes­ti­va­ly­je pel­nė pres­ti­ži­nę „Grand Prix“ sta­tu­lė­lę. Lie­tu­vos is­to­ri­jo­je pir­mą kar­tą iš­ko­vo­tu pri­zu ap­do­va­no­ta „Te­le2“ „Lais­vo in­ter­ne­to“ kam­pa­ni­ja, ku­rio­je į dan­gų oro ba­lio­nu ky­la na­mas.

„Dirbame ne dėl apdovanojimų, tačiau būtent jie įrodo komandinio darbo reikšmę siekiant geriausio rezultato. Turime stiprią komandą ir puikius partnerius, todėl galime drąsiai svajoti, kurti ir nuveikti dar daugiau“, – pranešime spaudai sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

„Golden Drum“ apdovanojimuose „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje pelniusi reklama buvo ypatingai gerai įvertinta ir žiuri prezidento Dushano Drakalskio. Anot jo, šis apdovanojimas komisijai yra „itin svarbus, nes būtent jis reprezentuoja, kur keliauja visa reklamos industrija, o šis darbas – magiškas“.

„Laisvo interneto“ reklama iš „Golden Drum“ festivalio parsivežė ir antrą statulėlę – buvo įvertinta sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.