Lietuva vėl mėgins skatinti kinų turizmą
Lie­tu­vą kaip pa­trauk­lią tu­riz­mui ša­lį ki­nams rek­la­muos Ki­ni­jos ke­lio­nių agen­tū­ra „Shang­hai Ctrip Com­mer­ce Co“. Bend­ro­vė jau yra sėk­min­gai rek­la­ma­vu­si Lie­tu­vą prieš dve­jus me­tus. 

Laimėjusi Turizmo departamento skelbtą konkursą, agentūra iki kitų metų vidurio Lietuvą kinams pristatys kaip turtingą gamtos ir kultūros paveldu šalį, skatins keliauti atsakingai, pažinti šalies žmones ir tradicijas. Už paslaugas jai bus 44 tūkst. eurų.

„Lietuva turi būti pristatoma kaip įdomi, atvira šalis, vadovaujantis komunikacine kryptimi, reprezentuojančia Lietuvą kaip šalį, kurioje viskas tikra, nesuvaidinta – gryni 4 metų laikai, natūralus maistas, nuoširdūs žmonės, autentiški ir unikalūs kultūriniai renginiai, gamtos ir kultūros paveldo objektai, unikali, nepamirštama patirtis, kurią galima išgyventi tik Lietuvoje“, – rašoma konkurso sąlygose.

Nurodoma, kad šalies pristatymas turi orientuotis į 20–49 metų Kinijos gyventojus, kurie mėgsta keliauti, domisi gamta, kultūra ir istorija, informacija apie Lietuvą bus talpinama didžiausiame Kinijos kelionių portale, populiariausiuose šalies socialiniuose kanaluose.

Nauja reklamos kampanija toje pačioje platformoje „Ctrip“ vyks po daugiau nei dviejų metų pertraukos. Pirmą kartą ji vyko 2016 metų pabaigoje – 2017-ųjų pradžioje, ir, pasak Turizmo departamento atstovės spaudai Gerdos Butkuvienės, buvo ypač sėkminga.

„Po šios kampanijos „Ctrip“, taip pat populiariuose socialiniuose tinkluose „WeChat“ ir „Weibo“, kinų kelionių pardavimai į Lietuvą išaugo 170 procentų. Tai – viena sėkmingiausių Turizmo departamento vykdytų kampanijų“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, Kinija yra viena prioritetinių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų.

„Siekdami pritraukti turistus iš Kinijos jau kelis metus organizuojame įvairias kontaktų muges bei pažintinius turus Kinijos turizmo verslo atstovams, taip pat aktyviai dirbame su Kinijos žiniasklaidos atstovais“, – BNS teigė G. Butkuvienė.

Pasak jos, kinų žurnalistams apsilankius Lietuvoje, šiemet publikuoti straipsniai apie Lietuvą didžiausiuose Kinijos leidiniuose – „China Daily“, „Global Times China“, sukurtos 4 „China Travel Channel“ TV laidos, kurios pritraukė 80 mln. žmonių auditoriją.

„Dėl Kinijos turistų konkuruoja daugelis pasaulio šalių, nes vidutinės jų vienos kelionės išlaidos yra vienos didžiausių“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, 2017 metais Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 16 tūkst. kinų, o per devynis šių metų mėnesius – 16,2 tūkst. (atitinkamai 33 proc. ir 18 proc. daugiau nei ankstesniais metais), jie čia praleido atitinkamai 8,1 tūkst. (40 proc. daugiau) ir 25,6 tūkst. nakvynių (6,3 proc. daugiau).